Gäst kerex Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 shit det är så klart att man inte ska vara tvungen att bli mobbad för man gillar olika det är ju hellt sjukt tycker jag!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Vissa skriver att mobbning är om man retar en en gång.Och så är det inte.Mobbning är när man blir retad varje dag varannan dag,några gånger per vecka osv. Ni kan ALDRIG säga att ni blivit mobbade om en säger såhär:Jäkla nörd en gång.Det är att retas.Mobbning är när man retar en ofta.Om nån blir kallad j*vla nörd och sånt flera gånger då är det mobbning. On-topic nu:Mobbning och att retas är helt oacceptabelt.Säg åt en lärare eller vuxen om ni blir mobbade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 men det är inte rätt att bli mobbad slut diskiosion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Det var ju nästan en dum fråga... så klart inte!Kan inte säga det bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GlodLampa Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 igentligen är det inte rätt men jag kan bara inte sluta skratta åt alla ni 11-åringar som snackar om Pokemon som omdet vore ett RPG, det är ett spel för barn som inte kan spela nått spel med en handling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 igentligen är det inte rätt men jag kan bara inte sluta skratta åt alla ni 11-åringar som snackar om Pokemon som omdet vore ett RPG, det är ett spel för barn som inte kan spela nått spel med en handling. Jag kan svära på att inte Pokemon är ett RPG för töntar.Det finns såna i din ålder som spelar pokémon.Alla tycker olika och det är därför vi är unika.Förut gillade jag pokemon.(Dock gör jag det inte nu längre).Pokémon har mer handling än vad du tror.Fast ibland kan det vara lite enformigt.Och det är nästan omöjligt att klara ut spelet.Testa pokemon vettja innan du säger nånting. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 (redigerat) Självklart ska man inte bli mobbad för vad man gillar. Redigerat 26 Juli 2009 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crip4life Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 De e ok att mobba rassar och nazzar. haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GlodLampa Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 igentligen är det inte rätt men jag kan bara inte sluta skratta åt alla ni 11-åringar som snackar om Pokemon som omdet vore ett RPG, det är ett spel för barn som inte kan spela nått spel med en handling. Jag kan svära på att inte Pokemon är ett RPG för töntar.Det finns såna i din ålder som spelar pokémon.Alla tycker olika och det är därför vi är unika.Förut gillade jag pokemon.(Dock gör jag det inte nu längre).Pokémon har mer handling än vad du tror.Fast ibland kan det vara lite enformigt.Och det är nästan omöjligt att klara ut spelet.Testa pokemon vettja innan du säger nånting. :P ähh handlingen är en liten 12-årig kines som har suttit i nån timma och gjort. jag kan göra en bättre vilken dag i veckan som helst. och jag har spelat i princip alla pokemon spel så jag har lirat skiten. spela ett riktigt RPG istället, som FF serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 igentligen är det inte rätt men jag kan bara inte sluta skratta åt alla ni 11-åringar som snackar om Pokemon som omdet vore ett RPG, det är ett spel för barn som inte kan spela nått spel med en handling. Jag kan svära på att inte Pokemon är ett RPG för töntar.Det finns såna i din ålder som spelar pokémon.Alla tycker olika och det är därför vi är unika.Förut gillade jag pokemon.(Dock gör jag det inte nu längre).Pokémon har mer handling än vad du tror.Fast ibland kan det vara lite enformigt.Och det är nästan omöjligt att klara ut spelet.Testa pokemon vettja innan du säger nånting. :P ähh handlingen är en liten 12-årig kines som har suttit i nån timma och gjort. jag kan göra en bättre vilken dag i veckan som helst. och jag har spelat i princip alla pokemon spel så jag har lirat skiten. spela ett riktigt RPG istället, som FF serien. FF serien är en enda stor röra, då föredrar jag nog Pokémon handlingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GlodLampa Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 igentligen är det inte rätt men jag kan bara inte sluta skratta åt alla ni 11-åringar som snackar om Pokemon som omdet vore ett RPG, det är ett spel för barn som inte kan spela nått spel med en handling. Jag kan svära på att inte Pokemon är ett RPG för töntar.Det finns såna i din ålder som spelar pokémon.Alla tycker olika och det är därför vi är unika.Förut gillade jag pokemon.(Dock gör jag det inte nu längre).Pokémon har mer handling än vad du tror.Fast ibland kan det vara lite enformigt.Och det är nästan omöjligt att klara ut spelet.Testa pokemon vettja innan du säger nånting. :P ähh handlingen är en liten 12-årig kines som har suttit i nån timma och gjort. jag kan göra en bättre vilken dag i veckan som helst. och jag har spelat i princip alla pokemon spel så jag har lirat skiten. spela ett riktigt RPG istället, som FF serien. FF serien är en enda stor röra, då föredrar jag nog Pokémon handlingen. Alla FF spel har olika story, du får titta individuellt på varje spel. enda likheten är att dom flesta utspelas i samma värld. och "Handlingen" i pokemon kan man ju skriva här i en mening, nån säg mig handlingen i spelen förutom att man kommer till ligan och dödar alla pokemon och sen vinner spelet, alternativt räddar världen genom att fånga rayquaza och allt vad dom heter. lite innovation krävs i Pokemon spelen för att jag ska få nått intresse för dom. nu är det bara samma sak varje spel, lite bättre grafik då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Behövs bara ett enkelt ord för att svara på det här. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.