DefqoN Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Har du en bästis i skolan? Vet inte om jag ska tolka detta som bästis. Men vi brukar iallafall vara mycket med varandra på rasterna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Ja då, det har jag, eller flera bästisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Inte i skolan, eftersom att jag börjat gymnasiet och ingen av mina bästa vänner valde samma skola som jag, men ananrs har jag t.o.m. tre bästa vänner =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Bästis o bästis, jag har väll några barndoms vänner, som jag känner mer än dom mina andra kompisar så det är väll mina bästisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 en av mina bästisar går i min skola 2 av mina andra går på kullen skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 Nope. Har inte haft en bästis på nästan 2 år. Det är lite irriterande, att vara omgiven av folk och kompisar överallt, men att inte ha nån riktig bästa vän som man alltid kan snacka med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 Har ingen bästis, brukar bara vara med kompisar i skolan. På fritiden är man ju hemma och fiser och har fullt upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 Såklart :P har många kompisar men en bästis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 Asså det är ju fjantigt med bästisar -.- att man har en kompis som är bättre än alla andra. jag är med alla mina kompisar lika mycket och hade bästisar när jag var 6-7 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 Jag "favoriserar" ingen av mina kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 Nope. Har inte haft en bästis på nästan 2 år. Det är lite irriterande, att vara omgiven av folk och kompisar överallt, men att inte ha nån riktig bästa vän som man alltid kan snacka med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.