oddy Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Spelar det någon roll ifall xboxen ligger ner eller står upp. MAn har ju hört vissa rykten om de olika poistionerna den kan stå i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Tror inte det ska spela någon roll, men den är avsedd till att stå upp iallafall. Jag har prövat att lägga den ner men det såg inget vidare ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Det är säkrare för skivorna att låta den ligga ner. Det är större chans att skivorna går sönder om den står. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 ja håller med :blink: ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Har den nerlagd så att den inte ska kunna välta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andreas123 Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Spelar det någon roll ifall xboxen ligger ner eller står upp. MAn har ju hört vissa rykten om de olika poistionerna den kan stå i. Snälla använd sökfunktionen så inte användbart forumutrymme går förjäves. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 En snubbe på EB games sa till mig att det var bäst att ha Xboxen vågrätt, annars så kunde skivorna gå sönder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Vet inte själv, men min står upp mellan en dator och tv så ramlar kommer den inte göra iallafall, tycker att det är så sjukt fult när den ligger ner, och så blir den varmare då också ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 28 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 (redigerat) Spelar det någon roll ifall xboxen ligger ner eller står upp. MAn har ju hört vissa rykten om de olika poistionerna den kan stå i. Snälla använd sökfunktionen så inte användbart forumutrymme går förjäves. Jag hade inte en blekaste aning om vad jag skulle söka på. Men är det några här som haft problem med skivor och dylikt av att a den ståendes. Redigerat 28 Augusti 2007 av oddy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Det är extremt tråkigt att Microsoft marknadsför Xbox 360 bilderna då den är stående, då det senare inte riktigt är säkert att ha den stående. Skulle den falla eller minsta skakning så kan det vara kört för antingen spelet som är i eller hela konsolen. Ha ditt Xbox 360 liggandes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 28 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Det är extremt tråkigt att Microsoft marknadsför Xbox 360 bilderna då den är stående, då det senare inte riktigt är säkert att ha den stående. Skulle den falla eller minsta skakning så kan det vara kört för antingen spelet som är i eller hela konsolen. Ha ditt Xbox 360 liggandes! Ok. Då blir jag tvungen att flytta på mitt kära ps2 från sin plats udner tv (det är e nhylla u7nder tvn ifall ni trodde tv stod direkt på tv-spele) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Det är extremt tråkigt att Microsoft marknadsför Xbox 360 bilderna då den är stående, då det senare inte riktigt är säkert att ha den stående. Skulle den falla eller minsta skakning så kan det vara kört för antingen spelet som är i eller hela konsolen. Ha ditt Xbox 360 liggandes! Ok. Då blir jag tvungen att flytta på mitt kära ps2 från sin plats udner tv (det är e nhylla u7nder tvn ifall ni trodde tv stod direkt på tv-spele) Lika bra att ta det säkra före det osäkra. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.