Fality Skrivet 16 September 2007 Rapport Skrivet 16 September 2007 Rekommenderar GIMP istället. http://www.gimp.org Mycket bättre än Photoshop och är helt och hållet gratis (open source)! ^.-? Citera
Katt Skrivet 16 September 2007 Rapport Skrivet 16 September 2007 (redigerat) MS Paint slår allt! Man kan göra en fyrkant med bara kantlinje, med både kantlinje å fyllning, och utan kantlinje! Det kan man varken i PS, eller GIMP! Sen så kan man ju göra genomskinlig bakgrund och animerade bilder i GIMP och PS, fast inte i Paint, med det är bara småsaker... Redigerat 16 September 2007 av Katt Citera
Chainsawkitten Skrivet 16 September 2007 Rapport Skrivet 16 September 2007 Ehrm, jo, kan man visst i både PS och GIMP, hur enkelt som helst. >_> Fast MS Paint är en aning enklare. Citera
Aircondition Skrivet 17 September 2007 Rapport Skrivet 17 September 2007 Rekommenderar GIMP istället. http://www.gimp.org Mycket bättre än Photoshop och är helt och hållet gratis (open source)! Not reeeaally... MS Paint slår allt! Man kan göra en fyrkant med bara kantlinje, med både kantlinje å fyllning, och utan kantlinje! Det kan man varken i PS, eller GIMP! Sen så kan man ju göra genomskinlig bakgrund och animerade bilder i GIMP och PS, fast inte i Paint, med det är bara småsaker...Men PS och GIMP är program där man redigerar bilder. Inte ritar. >.< Det är stor skillnad. Program som Adobe Illustrator är till för att teckna/måla/rita. Citera
Chainsawkitten Skrivet 19 September 2007 Rapport Skrivet 19 September 2007 Jag har ALDRIG redigerat ngt i varken PS eller GIMP. BARA ritat. GIMP är alldeles underbart att rita bilder i. Citera
Aircondition Skrivet 19 September 2007 Rapport Skrivet 19 September 2007 Testa Illustrator CS3 och märk skillnaden. Citera
Chainsawkitten Skrivet 19 September 2007 Rapport Skrivet 19 September 2007 Det kräver en nedladdning på typ 200MB. Orkar jag inte. Och aldrig att jag skulle köpa ngt så dyrt. Citera
Chainsawkitten Skrivet 22 September 2007 Rapport Skrivet 22 September 2007 Ja, Trial är på 200MB Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.