Ceto Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 Jag har samma problem typ , Jag har en bärbar dator och när jag startar den så piper det och skärmen visar inte och det låter 1 lång och 3 korta.. skärmen är helt svart hela tiden. jag behöver fixa detta snabbt tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 (redigerat) Jag har samma problem typ , Jag har en bärbar dator och när jag startar den så piper det och skärmen visar inte och det låter 1 lång och 3 korta.. skärmen är helt svart hela tiden. jag behöver fixa detta snabbt tack.Lämna in datorn, garanterat hårdvarufel. Anmäler för bumpning av gammal tråd. Redigerat 23 Maj 2009 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 Det finns ingen regel som säger att man inte får bumpa, det flesta bumpar är oftast onödiga men inte denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 Det finns ingen regel som säger att man inte får bumpa, det flesta bumpar är oftast onödiga men inte denna. Gammal tråd (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 Jag ser att tråden är från 2007 men om du läser reglerna så står det inget om bumpning och admin har bekräftat detta. Eftersom majoriteten av bumpar är onödiga tror de flesta att alla bumpade trådar ska låsas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.