Hoppa till innehåll

Om Vista


garkan
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Väntar tills de uppdaterar Vista. Vill fortfarande kunna spela CoD.

KAn du inte spela cod på vista? Det kan jag på min laptop :P

 

Har inte Vista, men folk jag känner har iallafall inte kunnat lira det. Redigerat av nacho
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Väntar tills de uppdaterar Vista. Vill fortfarande kunna spela CoD.

KAn du inte spela cod på vista? Det kan jag på min laptop :P

 

Har inte Vista, men folk jag känner har iallafall inte kunnat lira det.

 

jaha, ok. Men däremot har jag fått problem med spel som jag inte fått på min pc där jag har xp, så det ligger nog nåt i det du säger.. ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Väntar tills de uppdaterar Vista. Vill fortfarande kunna spela CoD.

KAn du inte spela cod på vista? Det kan jag på min laptop :P

 

annorlunda med laptop och stationär , samma som bil och motorcykel . Båda

går på bensin men är helt annorlunda

 

 

aja man principen är den samma ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Men vafan... Vista är INTE bra, det är bara rent j*vla skräp. Och, det säger jag för att jag har Vista på en laptop och det helt enkelt SUGER. XP är helt "klart" med väldigt få buggar om nån alls... medan Vista har miljontals j*vla buggfan som förstör. Visst, Vista är snyggt MEN, man kan faktiskt fixa Vista teman till XP. Det har jag och det blir helt perfekt med Vistas snygga tema och XP driftsäkerhet eller vad man ska säga. Min data är helt nya och klarar lätt av Vista men eftersom det suger så valde jag att fixa XP istället...

Som ett litet bevis på att Vista suger ät att elektronikaffärer in USA (dom flesta) inte säljer datorer med Vista längre utan BARA datorer med XP, för ingen köper Vista... plus att om du kollar priset på Vista och XP är skiljer det ca 200 kr, eftersom att folk köper XP så dom har ett ganska högt pris så dom tjänar bra... dom kommer ju att fixa buggarna så småningom så man kanske köper det om 2 år eller nåt. OM dom fixar skiten.

 

Du som skulle köpa en "gaming data" ta INTE Geforce 8500 utan ta Geforce 8600. 8600 är mycket bättre, vet inte vilka spel du spelar på din lilla data eftersom du säger att det är bättre än väl?! Aja, du spelar väl CS 1,6 elr nåt om du inte kräver nåt mer... aja, jag ska inte lägga mig i mer.

 

Jag har NVIDIA Geforce 8600 GTS, 2 GB ram, AMD 64 Athlon & AMD 64 Athlon X2 & AMD 64 Athlon FX med Win. XP och spelar Flight Simulator X (FSX) med allt på högsta inställningarna och det funkar helt j*vla perfekt, så bra det går!

 

Tja då

Redigerat av minijeppe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Denieru

jag spelar cs 1.6 på vista & det funkar, har spelat gmod10 också så source kanske funkar

 

Kan säga såhär: Jag har haft Vista ett tag nu och jag har inte haft en enda bugg, har kunnat spela alla spel jag testat (CS 1.6, CS:Source, World of Warcraft, Warcraft 3 FT, CoD mm). Rekommenderar vista STARKT. :)

 

Exakt, mitt Vista funkar superbt och har kört WoW, CS, WC3 på den. :) Funkar fanken bättre än på XP. XD Men BF2142 fungerade dessvärre inte så bra. Men det är väl bara att vänta tills nästa SP kommer ut. Skaffa Vista när ni har chansen! Jag förstår mig inte på de som klagar på Vista, undrar om de ens har testat Vista. Och har precis som diablofire sa ALDRIG under de månader jag har haft Vista stött på en endaste liten bugg.

Redigerat av Denieru
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...