admin Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Acer bärbara... tja om du inte skall ha den längre än ca 1 år så bör den hålla ;) De acer jag har stött på så har kvaliten varit under all kritik. Ta en kik istället på HPs burkar. Dom brukar ha bra pris och hyffsad kvalite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Köp en beggad MacBook istället... (L) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Håller med admin, min mamma köpte en Acer, och ja, inte bra kan jag säga. HP kan det dom gör, LG verkar hyffsade också, även om jag inte har stött på nån sån själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Håller med admin, min mamma köpte en Acer, och ja, inte bra kan jag säga. HP kan det dom gör, LG verkar hyffsade också, även om jag inte har stött på nån sån själv. PB då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Har inga bra erfarenheter av PB, däremot har jag aldrig ens sett en PB laptop ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Har inga bra erfarenheter av PB, däremot har jag aldrig ens sett en PB laptop ;) hade tänkt att köpa en så det skulle vara bra att kolla lite med folk som verkar kunna lite om d ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Varför inte ta en HP då som både jag och admin gillar? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 (redigerat) De har väl bara Basic, utan de som kostar 12 000 spänn, såklart? Nu har jag hittat en annan dator! En Toshiba! http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=33767...p;view=detailed De är väl ganska bra, va? Redigerat 3 September 2007 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.