ggdover Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Tja! Jag undrar om man tröttnar lätt på perfect dark zero?? En annan fråga är det bra på xbox live?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Perfect Dark Zero var mitt första spel till 360 och för mig hållde det rätt länge. Det är väll ganska bra på live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Hehe, köpte det själv för någon vecka sedan i bundle med en kontroll, fick spelet för 80kr på så sätt :) Spelet är ganska kul i SP men väldigt kul i MP om man är ett par personer, har inte testat över live då jag inte pallar köpa guld :/ :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Perfect Dark Zero för mig är ett bra spel dock inte lika bra Live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 naaj köp inte det! köp gears of war istället, håller myyyyycket längre. grymt om du spelar på live Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Ja GOW är ju såklart ett enkelt val framför PDZ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 (redigerat) Nej!! GOW SUGER, så j*vla trist! Det är så ensidigt och typ max 8 spelare online, tror man kan vara 16 eller 32 på PDZ... Redigerat 1 September 2007 av tysonayt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 haha tycker du PDZ är bättre än GOW!? enda i världen som tycker så isf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Japp, jag och mina kompisar är de enda, vi sitter också på en ö i Atlanten och är emimiter :) Nej men har inte förstått varför alla gillar GoW ?? :blink: :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 (redigerat) Grafiken är genialisk, storyn och gameplay(et). Dock spelar jag det inte så mycket, och på LIVE blir jag dödad hela tiden, det är svårt att vara noob i GOW. Redigerat 3 September 2007 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 Fattar själv inte ett skit av storyn och sedan tycker jag själv att grafiken inte är så bra, och gameplayet suger enligt mig, gillar inte siktet, vapnen eller banorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 Fattar själv inte ett skit av storyn och sedan tycker jag själv att grafiken inte är så bra Utveckla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.