Garone Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 Alla har egna åsikter, själv gillar jag ingen av de två spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 Ja t.ex. grafiken uppdateras trögt och tycker inte den är något speciellt (kör med en Samsung 32" HD, 1080i, 1360*768) , Oblivion har enligt mig bättre. Storyn förstår jag inte ett skit av, dock så började jag om och gav spelet en ny chans igår, kan ju medge att det var roligare att köra CO-OP som jag körde först jag klarade det, men nu kör jag på hardcore och blev direkt roligare, men fattar fortfarande inte storyn, bara att Fenix vart inspärrad ett tag och att när han kommer ut så är allt helt fel (eller kanske är storyn det, eller har jag fel?)... Nu har jag kommit till något ställe med en massa vagnar och skit :S Ganska kul nu när jag började om, dock har jag inte Live så kan inte säga något om det, men dock så är SP läget enligt mig nu bättre än i PDZ. Dock så går det bara att spela 2 spelare på samma konsoll och det tycker jag är synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 Jag tycker att Perfect dark zero e det sämsta spelet som har gjorts till 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 Jag tycker att Perfect dark zero e det sämsta spelet som har gjorts till 360 Då har du inte spelat Eragon. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Jo faktis på ps2 och jag började faktis gråta :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Jo faktis på ps2 och jag började faktis gråta :( Jag hoppas inte det var glädjetårar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Ne det var det inte, jag kunde inte sova på flera dagar för jag drömde mardrömar för spelet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Ne det var det inte, jag kunde inte sova på flera dagar för jag drömde mardrömar för spelet :P Haha, jag förstår dej. Men enligt mej var filmen t.o.m dåligare än spelet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 20 September 2007 Rapport Dela Skrivet 20 September 2007 Oh f*n, eragon är så j*vla dåligt! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.