Hoppa till innehåll

Perfect Dark Zero

ggdover

Rekommendera inlägg

Ja t.ex. grafiken uppdateras trögt och tycker inte den är något speciellt (kör med en Samsung 32" HD, 1080i, 1360*768) , Oblivion har enligt mig bättre.

Storyn förstår jag inte ett skit av, dock så började jag om och gav spelet en ny chans igår, kan ju medge att det var roligare att köra CO-OP som jag körde först jag klarade det, men nu kör jag på hardcore och blev direkt roligare, men fattar fortfarande inte storyn, bara att Fenix vart inspärrad ett tag och att när han kommer ut så är allt helt fel (eller kanske är storyn det, eller har jag fel?)...

Nu har jag kommit till något ställe med en massa vagnar och skit :S Ganska kul nu när jag började om, dock har jag inte Live så kan inte säga något om det, men dock så är SP läget enligt mig nu bättre än i PDZ.

Dock så går det bara att spela 2 spelare på samma konsoll och det tycker jag är synd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...