Fuzioner Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Jag tycker iaf att det är dåligt att man inte kan ladda upp RAR Filer. Efter som att jag vill ladda upp program/listor på grejer till WoW. Och det går inte utan att göra "add to archive". Skulle vara mkt lättare för mej, och för andra tror jag, om man kunde ladda upp Rar filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Håller absolut med dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Rar går alldeles utmärkt att ladda upp... Maila [email protected] med en detaljerad beskrivning ifall det inte skulle fungera så tar jag en kik på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Har haft problem med det själv också, så jag laddade upp det på en egen FTP... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 2 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Admin, Isåfall är problemet att det är en extremt begränsad fil Storlek limit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Admin, Isåfall är problemet att det är en extremt begränsad fil Storlek limit. Max enskild uppladdningsstorlek: 5mb ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 25mb är limiten och det står även klart och tydligt på sidan där man laddar upp filer till spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 min var 200kb lr liknande och stod att det var ett filformat som den inte ville ladda upp, om det funakr nu vet jag inte, memn gjorde inte då iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.