Hoppa till innehåll

Xbox 360 Vs Playstation 3


Dalman
 Dela

Rekommendera inlägg

Det kommer komma en ps3 med 120 Gigs hårdisk och 6 uttag, för 8.000 kr.

 

Och du Oddy, man kan köpa till sig eget minne och lägga in på ps3, relativt lätt!

 

ge dig, det är typ du som är den ända som är för ps3 här, xbox 360 är bättre, kolla bara på försäljnings siffrorna. Där är både wii och 360 bättre.

 

Vem har sagt att en konsoll är bättre för att den sålt mest. Xboxen har ju varit ute längst på marknaden. xbox var ju en bättre konsoll än en ps2 men ändå sålde ps2 mer. (Vet att den var ute längre men har för mej ps2 sålde mer än xbox då xbox kom.

 

ja så är det...vanliga xbox lever inte längre som ps2 gör fortfarande och spelbolagen skapar fortfarande ps2-spel. Redigerat av bladefinor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 91
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det kommer komma en ps3 med 120 Gigs hårdisk och 6 uttag, för 8.000 kr.

 

Och du Oddy, man kan köpa till sig eget minne och lägga in på ps3, relativt lätt!

Det har ryktats om det men sedan har det också ryktats om att det ej stämmer. Plus behöver man ej köpa en elite man kan ta en normal Premium och då blir det mycket billigare än en freak PS3!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är spelen som allt handlar om. Ok nintendos wii vill jag inte ha för att den har dålig prestanda för det är ju fakiskt next gen och då vill man ju ha next gen grafik. Men en anledning till att jag inte köpte ps3 förutom priset var att jag tyckte sony svek oss alla som ville ha den först särskilt här i europa. Men som sagt allt har med splen att göra. Vill du köra metal gear solid och final fantasy så köp en ps3. Vill du spela halo och bioshock köp en xbox 360.

 

Sen stör jag mej på er som säger att alla xbox 360 kommer till dator men alla kanske inte har datorer som klarar av dem spelen och köpte just en konsoll för dewn anledningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

ni e bara så dumma man kan vara...

dom där på "Blazebyte", snackar iaf om VARFÖR PS3/XBOX 360 är bättre. De förklarar faktiskt INNEHÅLLET i konsolen. VI snackar bara om vad man själv tycker! De e liksom NÖRDIGT...

 

E man inte mer nörd om man qsitter och studerar hela konsollens innehåll än att säga vad man tycker om konsollen i sej?.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej. Har faktist både Playstation 3 (Köpte igår) och Xbox 360 och jag ser en stor skillnad på Konsolerna. Grafiken, fläkten, man kan använda kontrollen som Ratt i bil spel som tex Motorstorm då menar jag att man inte behöver trycka på några knappar eller jo Bara Gas och broms sedan svänger bilen då man rör kontrollen i luften. Och så blir ej Playstation lika varm som Xboxen och den Repar ej spel som Xbox 360'n ofta brukar göra. Det som är ett + med Xboxen är Online mer man kan spela moto.. Annars inte så mycket mer än Spelen.. Xbox kör på Halo 3 och Ps3 på Metal gear solid osv. Grafiken på Ps3'n är faktist lite bättre än på Xbox 360 men box 360'n har ju förståss varit ute längre på marknaden ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vill ni se skillnad mellan svenskarnas snack om ps3 vs. xbox 360 och övriga världen?

Kolla denna tråd så ser ni skillnad: Blazebyte.net/forum

Nej du är dum, du länkar till ett PSP forum, vafan tror du själv att de där tror, playstation portable är också från Sony så tror knappast en massa PSP fans skulle älska Xbox 360...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...