negR Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 (redigerat) ÄR MEDLEM PÅ FUSKA.NU ISTÄLLET! Edit, det var Deoxysdarkrai som skrev. Död åt honom ^^ Redigerat 3 September 2007 av SunEspeon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 k http://hem.bredband.net/b137586/IntresseklubbenAntecknar.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 åååhhh *care* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 De som är på fuska.nu är dumma i huvudet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 3 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 Jag håller med. Det är typ fjortisar och alla bryr sig mer om sin presentation än att skriva i forumet och sen tipsar dem om klubbar hela tiden <_< knappast är det en spelsida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 (redigerat) Haha! Någon har anmält mitt inlägg. Visst, här gör vi inte påhopp på speciella grupper, undantag görs dock mot fuska.nu. Edit: Såg att alla inlägg var anmälda. Kan hända att det var någon som gått bananer just här? :D Redigerat 3 September 2007 av Baranoi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 gått bananer... x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 Öhh, skulle vi likson bry oss om du skulle lämna fuska.se? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seacred Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 f*n vad bra, då finnse plats för mig! ;) Cya, kommer inte att sakna dig (för jag kände ju dig aldrig, ta't inte personligt <_< ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 Neej! (är den enda som bryr mig) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 Detta är fortfarande Vänner, Relationer och Kärlek forumet, det betyder inget spam. Tråd Låst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg