Hoppa till innehåll

Fråga Angående "superbra Fusksida"


Firecracker

Rekommendera inlägg

Har sett att det skapats två st trådat med namnet "superbra fusksida" och båda av dom har blivit låsta. Varför det?

Jag menar nog borde man väll få ha nog stor yttrandefrihet här på fuska.se för att få göra en sådan tråd.

Om du nu får för dig att sälja lite saft utanför ditt hus, och sedan kommer din granne och sätter upp en stor skyllt ovanför ditt stånd där du sitter där man uppmanar alla dina besökare att gå till hans stånd som han har på andra sidan vägen. Skulle du låta den sitta kvar?

 

Dessutom bröt inlägget mot §1.2.

Redigerat av Boffaroffe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

så om man tipsar om gamespot får man ingen varning?

Du riskerar knappast varning för det. Men jag kan ge ett exempel.

 

Du gör en ny tråd med namnet på sidan, innehållet är bara en länk av sidan. = Bryter mot reglerna.

 

Du postar ett inlägg som innehåller en länk i en tråd som handlar om något helt annat. = Bryter mot reglerna.

 

Du postar ett inlägg i en tråd där någon person behöver få tips om var man kan köpa en dator eller behöver tekniskt sett flera/ett program från en hemsida(då kan du ju göra det lättare och skriva huvudsidan). Du borde skriva ett inlägg var länken leder och vad det är(inget måste, men det är bra), sedan återge länken. = Bryter inte mot reglerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

så om man tipsar om gamespot får man ingen varning?

Du slipper varning så länge som det inte är din sida, som du har gjort, å söker efter medlemmar.

 

 

itne nödvändigtvis, frågar ingen efter en sida och du länkar ändå så är det ju reklam. Vilket är otillåtet.
Jag förstår inte varför ni skriver så meningslösa inlägg?

Jag har i mitt förra berättat ungefär hur det är, det är dumt att besvara samma fråga flera gånger.

Redigerat av TheExecutor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...