Hoppa till innehåll

Fråga Angående "superbra Fusksida"


Firecracker

Rekommendera inlägg

itne nödvändigtvis, frågar ingen efter en sida och du länkar ändå så är det ju reklam. Vilket är otillåtet.

Jag förstår inte varför ni skriver så meningslösa inlägg?

Jag har i mitt förra berättat ungefär hur det är, det är dumt att besvara samma fråga flera gånger.

 

Jag fattade mer om vad Kinaputt sa än vad du gjorde, sedan så har en moderator redan svarat.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

så om man tipsar om gamespot får man ingen varning?

Du slipper varning så länge som det inte är din sida, som du har gjort, å söker efter medlemmar.

 

 

men OM jag har gjort gamespot (^^) eller nån annan känd sida som är tillåtet att länka till då är det väl fortfarande inte mot reglarna?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

så om man tipsar om gamespot får man ingen varning?

Du slipper varning så länge som det inte är din sida, som du har gjort, å söker efter medlemmar.

 

 

men OM jag har gjort gamespot (^^) eller nån annan känd sida som är tillåtet att länka till då är det väl fortfarande inte mot reglarna?

 

Nej, men när du länker så måste du ha en annledning till varför du länkar, om inte så räknas det till reklam, alltså en varning.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

så om man tipsar om gamespot får man ingen varning?

Du slipper varning så länge som det inte är din sida, som du har gjort, å söker efter medlemmar.

 

 

men OM jag har gjort gamespot (^^) eller nån annan känd sida som är tillåtet att länka till då är det väl fortfarande inte mot reglarna?

 

Nej, men när du länker så måste du ha en annledning till varför du länkar, om inte så räknas det till reklam, alltså en varning.

 

 

 

jo men om man har gjort en cs-sida & en person frågar om en cs-sida och man länkar till den, är det då emot reglerna när han frågade om en cs-sida & man länkar till sin egen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Näee, det är det inte, men bara om man har det innehållet på sidan som han vill ha. Vill ha ha en CS-guide, och du har en på din sida, så kan du länka till den. Om du däremot har en massa annat skräp på den, då är det emot reglerna.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...