Gäst XPLOSIV Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 Tja , Jag använder ett mediauppspelnings program som heter WinAmp. Men dom senaste dagarna när jag startar det så kommer det upp. Winamp har stött på ett problem och måste avslutas. Jag ominstallerade det då , Då funkade det tills jag startade om Datorn (samma fel igen) Hur fixar man det? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 Scanna datorn efter virus sen testa igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 Gjort det med Nod 32 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 prova ett annar program, mitt wmp var fel på så ladda jag ner winamp så funkade det, se om du hittar ett annat program Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 Men jag vill ha WinAmp kvar, Windows Media Player <- Sucks, Quicktime(Itunes utan det onödiga) <- Bah, Mac design. RealPlayer <- OMG HATE IT HATE IT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 Antingen så laddar du ner det igen, från det stället du har gjort det ifrån. Eller så installerar du om programmet. Annars så kanske du inte kan ha det, eller att det är fel på programmet, som upladdaren på sidan har tagit fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 Men jag vill ha WinAmp kvar, Windows Media Player <- Sucks, Quicktime(Itunes utan det onödiga) <- Bah, Mac design. RealPlayer <- OMG HATE IT HATE IT! tycker exakt samma förutom det med wmp men det finns många andra spelare, media player classic eller nått ved jag att en heter, annars kan du prova en äldre version av winamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 Men jag vill ha WinAmp kvar, Windows Media Player <- Sucks, Quicktime(Itunes utan det onödiga) <- Bah, Mac design. RealPlayer <- OMG HATE IT HATE IT! tycker exakt samma förutom det med wmp men det finns många andra spelare, media player classic eller nått ved jag att en heter, annars kan du prova en äldre version av winamp WinAmp har funkat förra och förrförra gången innan ominstallation av datorn. Men bara dom senaste dagarna har den bråkat nu? Och WMP kan man inte få att spela upp låtar om och om igen..(man måste manuellt starta om listan när den är färdig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 Foobar2000 ,tror jag de heter :P, funkar ju att använda.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 jag har testat 3 winamp versioner och 2.80(tror jag att det är) funka bra, 3,0 cp:a sig hela tiden 5,21 fukar också bra...skulle rekomendrea att du använder 2.80 funkar bäst :lol: ....sen är det faktiskt inget fel på Windows media player :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 Men jag vill ha WinAmp kvar, Windows Media Player <- Sucks, Quicktime(Itunes utan det onödiga) <- Bah, Mac design. RealPlayer <- OMG HATE IT HATE IT! tycker exakt samma förutom det med wmp men det finns många andra spelare, media player classic eller nått ved jag att en heter, annars kan du prova en äldre version av winamp WinAmp har funkat förra och förrförra gången innan ominstallation av datorn. Men bara dom senaste dagarna har den bråkat nu? Och WMP kan man inte få att spela upp låtar om och om igen..(man måste manuellt starta om listan när den är färdig) Uhm.. nej? Tryck på knappen till höger som ser ut som en skruvad pil (toggle playlist/song repeating) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 *svarar med en bild* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.