Snookis Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 När patchen med Season 3 Arena gear kommer så ska man ju kunna köpa Season 1 gear för Honor. Kommer man också att kunna köpa Season 1 vapen eller är det bara skydd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 Vill veta mig ocksåå D: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 jag har läst om detta och jag har då inte sett nån blue post som säger att man bara kommer kunna köpa armor. man kommer kunna köpa season 1 gear för honor och gear är ju även vapen :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 Alltså vapen borde kosta cirka 50k honor. Hur skulle det se ut om alla noobs fixa full gladiator och bah kom in i alla raiding guilder så lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 Tar 3 veckor med 1.100 rating att skaffa arena offhand .. vilken grön noob som helst kan göra det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 Ja, men då har han spenderat 3 veckor iaf, och inte köpt på ah som går på 10 sec. Och ja, man kommer kunna köpa hela season 1 för honor. 15k/piece ungefär enligt blue post. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 Coolt det vill jag ha fast 15k är mycket och så måsta jag levla min hunter färdigt. Den på vanlig WoW är på 60 nu^^ Föresten när kommer patchen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 Om c:a 2 månader. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 Hörde att allt skulle kosta 15k styck. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 (redigerat) Season 1 gear för honor , najs :P 15k honor är ju inte så farligt , gör man lätt på några dagar :) kommer season 3 med denna patch om 2 månader? Redigerat 4 September 2007 av DraggO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 japp, men tänk på att du behöver 15k per PIECE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 japp, men tänk på att du behöver 15k per PIECE Ja men till ex. dom non-set epic wrist för level 70 kostar också 15k per piece. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg