Rovarkungen Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Hur dödar jag lady grey? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 (redigerat) Hur dödar jag lady grey? :huh: du måste först Gifta dig med henne sen när ni är Gifta så tar du Ditt Svärd och Dödar henne :D ps innan du kan gifta dig med henne så måste du ha klarat arena om du spelar the lost Chapeters så gå ut till Trädgården eller vad man nu ska kalla det och ta Svärdet Awors Tears du måste också ha Levlat din gubbe i Helth Tougness och Physik och speed då kommer dom som du möter på arena inte ha en chans mot dig och ditt Svärd Awors Tears Finns Precis när du ska springa till Mace Högkvater så finns det en staty och där Framför statyn så finns det en Liten Gravsten klicka på den då får du svärdet som gör att du bli mäktig ps när du har dödat Jack Of Blades när han är drake så får du välja om du ska ha på dig hans mask eller ej om du tar på dig masken blir du ond slänger du masken blir du god. Redigerat 8 Mars 2008 av JackBlack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LivingFree Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 JA DU VILL NOG FÅ REDDA PÅ EN J'ÄVLA MASSA JAG SVARAR PÅ DET JAG HINNER ....LOVAR.... Kan man ha svart hår hela spelet?? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 JA DU VILL NOG FÅ REDDA PÅ EN J'ÄVLA MASSA JAG SVARAR PÅ DET JAG HINNER ....LOVAR.... Kan man ha svart hår hela spelet?? ^^ Tror det fanns en glitch som gör det. Man skulle ta heros save när man har donerat till temple of avo eller något sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg