Gallardo Skrivet 6 September 2007 Rapport Skrivet 6 September 2007 Tja, jag har fått en ny dator och tänker ladda ned Netbattle till den, men när jag har gjort det så är det skit konstigt ; jag kan bara välja typ Pikachu - Gyarados, Crobat - Scizor, fast alla från tredje generationen. Vad är fel ?
Gallardo Skrivet 7 September 2007 Författare Rapport Skrivet 7 September 2007 Men förut har jag ju kunnat välja från Bulbasaur - Rayquaza ...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 7 September 2007 Rapport Skrivet 7 September 2007 (redigerat) Gallardo" Jag försod inte vad du menade, ! Tja, jag har fått en ny dator och tänker ladda ned Netbattle till den, men när jag har gjort det så är det skit konstigt ;jag kan bara välja typ Pikachu - Gyarados, Crobat - Scizor, fast alla från tredje generationen. Vad är fel ? Där du skrev "fast alla från tredje generationen. Vad är fel" vad menar du där? Redigerat 7 September 2007 av Kinaputt
Gallardo Skrivet 7 September 2007 Författare Rapport Skrivet 7 September 2007 Du vet väl iaf. vad Netbattle är? för annars blir det svårt ... Vanligtvis bruka man ju kunna välja alla PKMN från första ( Kanto )-, andra ( Johto )- och tredje ( Hhoen )- generationen att '' strida '' med. Men nu kan jag inte det ... När man tittar på PKMN- listan så ska ju egentligen Bulbasaur vara Nr. 1, men nu är Pikachu det :S, vilket såklart hindrar mig från att ha t.ex: Charizard ( Inte för att jag brukar använda h*n men ändå ). Förstår du nu?
Gäst Weavile Skrivet 7 September 2007 Rapport Skrivet 7 September 2007 Jag trode du inte kunde välja 4-gen.
Rekommendera inlägg