Gallardo Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 Tja, jag har fått en ny dator och tänker ladda ned Netbattle till den, men när jag har gjort det så är det skit konstigt ; jag kan bara välja typ Pikachu - Gyarados, Crobat - Scizor, fast alla från tredje generationen. Vad är fel ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 Inget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gallardo Skrivet 7 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Men förut har jag ju kunnat välja från Bulbasaur - Rayquaza ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 (redigerat) Gallardo" Jag försod inte vad du menade, ! Tja, jag har fått en ny dator och tänker ladda ned Netbattle till den, men när jag har gjort det så är det skit konstigt ;jag kan bara välja typ Pikachu - Gyarados, Crobat - Scizor, fast alla från tredje generationen. Vad är fel ? Där du skrev "fast alla från tredje generationen. Vad är fel" vad menar du där? Redigerat 7 September 2007 av Kinaputt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gallardo Skrivet 7 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Du vet väl iaf. vad Netbattle är? för annars blir det svårt ... Vanligtvis bruka man ju kunna välja alla PKMN från första ( Kanto )-, andra ( Johto )- och tredje ( Hhoen )- generationen att '' strida '' med. Men nu kan jag inte det ... När man tittar på PKMN- listan så ska ju egentligen Bulbasaur vara Nr. 1, men nu är Pikachu det :S, vilket såklart hindrar mig från att ha t.ex: Charizard ( Inte för att jag brukar använda h*n men ändå ). Förstår du nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Jag trode du inte kunde välja 4-gen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 Var får man netbattle? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg