Inside Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 (redigerat) Jag har laddat ner en addon som heter Stunwatch, Det står StunWatch - Incompatible med röd text. Någon som har haft/har samma problem som mig? Vet du hur man fixar det? Snälla skriv här då. Redigerat 8 September 2007 av Inside Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tasaar Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 den funkar väl inte helt enkelt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 ladda hem en nyare version Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 Det menar att du inte har senaste versionen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleft Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 Jag har laddat ner en addon som heter Stunwatch, Det står StunWatch - Incompatible med röd text. Någon som har haft/har samma problem som mig? Vet du hur man fixar det? Snälla skriv här då. Antingen är det: 1) Fel patch 2) Outdated, alltså fungerar inte längre 3) Något j*vlar random fel. Kommer inte att funka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 Jag har laddat ner en addon som heter Stunwatch, Det står StunWatch - Incompatible med röd text. Någon som har haft/har samma problem som mig? Vet du hur man fixar det? Snälla skriv här då. Antingen är det: 1) Fel patch 2) Outdated, alltså fungerar inte längre 3) Något j*vlar random fel. Kommer inte att funka. outdated spelar ingen roll, välj bara load out of date addons Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 (redigerat) Outdated kan visst spela någon roll , min titan panel står det fortfarande "Incompatible" Fast jag har klickat i Load Out Of Date Addons. för att den är för gammal . alltså är det fel patch. Då måste man ladda ner den nya versionen. Redigerat 9 September 2007 av DraggO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 så har det vart med ett av mina addon, det står typ error det har inget med versionen att göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 Outdated kan visst spela någon roll , min titan panel står det fortfarande "Incompatible" Fast jag har klickat i Load Out Of Date Addons. för att den är för gammal . alltså är det fel patch. Då måste man ladda ner den nya versionen.det är inte det som menas med out of date, incompatible menar att det finns en nyare version, out of date är den senaste versionen men en väldans gammal addon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 har precis samma problem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 9 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 Jag har den nyaste versionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 Jag har den nyaste versionen. jag har också det på min addon men den funkar inte, det kanske är nått med att dom bara funkar på US-server men det borde inte va så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg