Hoppa till innehåll

Twinkat


groudon

Rekommendera inlägg

Gäst GripenII

Själv har jag varit Twink.Oo ja.Det va Ruskit kul.Man dog knappast ;)

Men Varning.Det kan vara väldigt dyra. Min Twink Kostade mer än 300g >.<

Men Väldigt kul.Men se til att ha alla saker INNAN lvl 19. annars blir du level 20. och har nästan alla saker.

tips: Gör Rogue.Betala för Rush (Att de hjälper dig med istance tills du får itemet du behöver ) köp resten av sakerna.

Sedan Enchantar du.Levla till level 19(roligast i lvl 19 ;) ) Ta på dig sakerna Och Stanna ALLTID i Stormwind/Ironforge.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GripenII

300g? Oj, jag la ut över 2000g på min twink :P.

 

Tycker själv level 39 är roligast, har nyss börjat på en twink hunter, ska förbättras mycket dock ;).

Beror på vilken level man är ochså. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker twinks är så jädra störda, asså f.., typ 90% av spelarna i bg lvl 10-19 är twink rogues och man står där... "jag är caster, låt mig skjuta dig innan jag dör" med s... kass gear, måste ha varit mycket roligare när ingen hade nå twinks... man dör på typ 2 sekunder och man hinner inte göra nått, tycker lvl 40-49 bg äger, och 50-60 är roligt också, förutom att det finns lvl 60s där :P med deras spells och stuff, men roligt ändå att det inte är bara lvl 60s utan lvl 50-60 och inte som i 10-19 bgn vart det bara är lvl 18-19 gubbar som blir s... sura om man är lvl 17 typ..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...