Gäst Punkmantic Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 Jajjajaja, jag har fått three rings of dead, itne jag, utan min vän. Du vet dom fyra sakerna som flashar grönt, men han har 3 röda. Jag har sett på youtube, asså vissa har också det problemet, ngn lösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 lösningen är microsoft. Supportnummer: 020 79 11 33 Där är det bara att du pratar med dem och du får ett papper via e-mail som du skriver ut. Sedan kommer UPS och hämtar din box. Om In Tech skriver i denna tråd kommer jag att bli så in i Hlvete förbannad. Han kan ta sin ps3 och stoppa upp den nånstans där solen inte skiner. Du skapade den här tråden för att få hjälp och nu har du fått det. Kan ni inte hjäpa till, är det ingen idé att ni skriver här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aff3 Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 om xboxen är på och det blir en strömsvacka så kan "ring of death" komma fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 Tror inte att det lyser 3 lampor då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 Been there, done that. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 Om bra tre lyser så kan han väl kolla att alla sladdar sitter som de ska. Annars, ring Microsofts kundsupport. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 Han har bara haft det några dagar. Tycker synd om han :P. Kommer Mircrosuck göra något åt det då? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 Han får skicka 360:t till Tyskland eller nåt, och så får han en ny, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 Slängde in min till microsoft för två veckor sedan. Fick tillbaka den idag.Hade RROD. Ring till Microsoft support och gör som jag sade i mitt tidigare inlägg. Eftersom att han bara har ghaft boxen i 2 dagar, kan han nog gå till affären där han köpte den och be om en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 Jag tror att dom bara skickar in den till microsoft dom med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 Min kompis råkade ut för detta dagen efter han fick den. Han begav sig till elgiganten där han fick en ny med en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 Okej, men annars så skickar dom in den till microsoft som dom gjorde för mig när jag lämna in den till el-giganten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.