neVah Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 Jag tror det hade varit bättre om ni hade skapat ett subforum i Wow-forumen vid namn " WoW Privat server" eller något liknande. Jag har varit borta från fuska i en lr två veckor och då checkar man runt i det första forumet som intresserar en och ser att det handlar mer om privat servrar än om det riktiga spelet. Eller vad tycker ni!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 Vad jag har fattat. Kan man inte ha subforum 2 gånger om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 Eller varför inte ett forum där man diskuterar hamachi, antrix, mangos osv. Jag är trött på att alla onlinespelforumen är översvämmade av j*vla privatserver! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 (redigerat) Eller så förbjuder vi detdär j*vla skitsnacket, och bannar sjuh*lvetet ur alla "JAG HAR EN PRIVATE SERVER! f*n VAD COOLT!"-ungar(Skiddies med andra ord..). Redigerat 13 September 2007 av Poison Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 Annars gör man ett nytt subforum för alla sorters privatservrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 Det verkar bra, brukar inte vara inne dä så mkt. Men om det är mkt trådar & det blandas med massa private servrar så är det bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 Men alltså att lägga upp en tråd om sin privatserver eller skryta om den eller ge guider om hur man gör privatservrar hela tiden är att som och göra en forumlek. Gör en regel då, jag tycker det hör ihop med §1.3 eftersom man inte får använda andras material om man inte har rätt till det. Jag tror knappast 11åringar har fått rätt av Blizzard, Sulake och Jagex av att använda deras material. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Förbjud det, fuska.se är nog inte till för att bli nedspammat med privatserver trådar och liknande. Finns andra sidor som är avsedda för sånt, håll er där istället för här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Håller med. Om några månader så kommer det se ut som om det är en tonåring som tror att han kan hacka för att han ändrar en liten fil och har gjort sidan. Inget illa menat admin, inte riktat mot dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 Precis. Ta bort alla trådar som har med privatservrar och göra. -.-' Det enda man sre när man kommer in i Habbo/WoW forumet är privatservrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Asgard Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 Japp håller med! det är rent sagt skit jobbigt! Men jag har faktis själv lagt upp WoW Private server samt Habbo, men även jag vill i så fall att fuska.se skaffar Sub forum till det. Det slutar ju med att det hoppar av folk från sidan och hoppar in nån annan stans. Tror inte fuska.se vill det om det blir för mycket av "Private Servrar" Det är rent sakt olagligt att ha en Public private server, men jag tar som sagt min risk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 Enligt WoWs eula är privatservar inte tillåtna och därför är alla personer som har en skyldiga till kontraktsbrott (eller vad de nu heter) och straffbara. Men ingen orkar ju bry sig så dom får väl fortsätta...men ett subforum vore inte helt fel, slipper ma nse det åtminstone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.