Hoppa till innehåll

Subforum I Wow Subforumet...?


neVah
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag tror det hade varit bättre om ni hade skapat ett subforum i Wow-forumen vid namn " WoW Privat server" eller något liknande.

Jag har varit borta från fuska i en lr två veckor och då checkar man runt i det första forumet som intresserar en och ser att det handlar mer om privat servrar än om det riktiga spelet.

Eller vad tycker ni!?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eller så förbjuder vi detdär j*vla skitsnacket, och bannar sjuh*lvetet ur alla "JAG HAR EN PRIVATE SERVER! f*n VAD COOLT!"-ungar(Skiddies med andra ord..).

Redigerat av Poison
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men alltså att lägga upp en tråd om sin privatserver eller skryta om den eller ge guider om hur man gör privatservrar hela tiden är att som och göra en forumlek. Gör en regel då, jag tycker det hör ihop med §1.3 eftersom man inte får använda andras material om man inte har rätt till det. Jag tror knappast 11åringar har fått rätt av Blizzard, Sulake och Jagex av att använda deras material.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förbjud det, fuska.se är nog inte till för att bli nedspammat med privatserver trådar och liknande. Finns andra sidor som är avsedda för sånt, håll er där istället för här.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japp håller med! det är rent sagt skit jobbigt! Men jag har faktis själv lagt upp WoW Private server samt Habbo, men även jag vill i så fall att fuska.se skaffar Sub forum till det.

 

Det slutar ju med att det hoppar av folk från sidan och hoppar in nån annan stans. Tror inte fuska.se vill det om det blir för mycket av "Private Servrar"

 

Det är rent sakt olagligt att ha en Public private server, men jag tar som sagt min risk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enligt WoWs eula är privatservar inte tillåtna och därför är alla personer som har en skyldiga till kontraktsbrott (eller vad de nu heter) och straffbara. Men ingen orkar ju bry sig så dom får väl fortsätta...men ett subforum vore inte helt fel, slipper ma nse det åtminstone.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...