mario Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 Jag hittar bara en massa filer med Guitar pro och power tabs, jag vill ha chords som denna: http://www.chordie.com/chord.pere/www.ulti...ab&id=52956 Så vet nån en sida med bara en massa med sånnt eller nått program som kan göra om en fil eller nått sånnt på något sätt till chords? Jag vill ha chords för att pappa som kanske ska lära mig lite, kan typ inte läsa nått annat än det där. :( Hjälp skulle sitta fint. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 Ultimate-Guitar är bra. Där finns filer till Power tab och Guitar Pro men också tabulaturer och ackord i textform. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 14 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 nja, jag laddar ner power tabs och guitar pro filer därifrån. (visste om det innan) men det värkar som om det är så få ackord... :( Har nån annan nått förslag. ;) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 (redigerat) Ultimate-Guitar är bra. Där finns filer till Power tab och Guitar Pro men också tabulaturer och ackord i textform. Tycker också den är bäst! ;D Annars om du vill ha på svenska låtar eller från svenska artister så finns ju www.swedetab.se Redigerat 14 September 2007 av Andersffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 15 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 (redigerat) nää då, jag vill ha en sida med massa ackord bara. tyvm endå. ;) Redigerat 15 September 2007 av mario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.