Symptom Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 tbh så är det onödigt med epic flying =/. bättre att lägga pengarna på annat, ångrade mig efter jag köpt epic fly. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 l2craft not to raid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 (redigerat) l2craft not to raid Fast man kan ju inte crafta foreva :) , man kan väll bara crafta typ 3 epics? Redigerat 15 September 2007 av DraggO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 tbh så är det onödigt med epic flying =/. bättre att lägga pengarna på annat, ångrade mig efter jag köpt epic fly. ok jag men jag är fast besluten vid epic flying :P vill inte lägga ner för mycket tid och pengar på epic när dom kommer bytas ut mot gröna i WotLK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 rätt långt kvar te wow-wotlk, men jag skulle pvp'at/arena bra saker där pallar inte raida o sånt tar för lång tid +jag blir uttråkad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 rätt långt kvar te wow-wotlk, men jag skulle pvp'at/arena bra saker där pallar inte raida o sånt tar för lång tid +jag blir uttråkad äre inte lite tråkigt och gå bg och arena om och om igen, istället för att döda monster och få bra saker därifrån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 nej mkt roligare o döda horde/alliance än o vara i tråkig raid eller instance i timmar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 nej mkt roligare o döda horde/alliance än o vara i tråkig raid eller instance i timmar man kan ju turas om lite annars blir det ena alternativet långtråkigt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 Arena kan ju vara kul ibland, men gearet e ganska värdelöst i PvE. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 juppz det e därför jag bara pvpar kanske kör någon instance ibland me polare men inget jag föredrar... pvpar hällre :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Jag sparar till Epicflyingmount eftersom det går så segt med daily questandet och det är mycket smidigare nu när jag ska börja raida gruul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 Varför är det smidigt när du ska börja raida gruul? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg