Karamba Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 Flying mount är värt det. Neutral-Exalted netherwing ger dig typ 2-3k g och gör daily questing myycket enklare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 28 September 2007 Rapport Dela Skrivet 28 September 2007 Kan man börja Netherwing reputation grind , innan man har epic flying mount? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 28 September 2007 Rapport Dela Skrivet 28 September 2007 Jag har just fått full blå gear & en epic från bg men jag undrar vart jag ska gå nu för att få mer epics? i guilden säger dom heroic dungeons men vilken är isf bäst & börja på & lättast att få key till? jag är 70 Undead Mage KZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2007 Kan man börja Netherwing reputation grind , innan man har epic flying mount? som jag har förstått det så kan du gå från hated-neutral bara du har vanlig flying men för att komma längre än neutral måste du ha skill till epic flying, mounten är typ inte nödvändig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg