SFrisk Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 Har haft en superbra vikarie nu i halva åttan och under halva nian. Dock kommer den ursprungaliga läraren tillbaka efter jul. Hennes betygkriterier är ungefär: Killar = G/VG Tjejer = VG/MVG Var försenad på en av hennes lektioner i ca 2 minuter, och självklart blir man inte insläppt och får frånvaro. Har hänt flera gånger att tjejerna slinker in ungefär efter halva lektionen och får inte ens försenad ankomst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Den läraren som jag tycker är sämst är biologin läraren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zpizy Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Hm, på våran skola så är det nog, träslöjds läraren, han blir tokig bara för att man inte görr nått, sen så håller han på med tjejerna i klassen :lol: exakt så är min huvudlärare! Min syslöjds lärare skatear och känner Tony Hawk och Rodney Mullen. PS. Det här var inte enligt tråden utan tvärtemot. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 Hm, på våran skola så är det nog, träslöjds läraren, han blir tokig bara för att man inte görr nått, sen så håller han på med tjejerna i klassen :lol: exakt så är min huvudlärare! Min syslöjds lärare skatear och känner Tony Hawk och Rodney Mullen. PS. Det här var inte enligt tråden utan tvärtemot. :P lika sant som att ja har tatt oskulden av en po***tjärna och min värsta lärare hade ja i 2 år:S ush alla hatade henne typ :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 min svenska/engelska lärare om det blir för stökigt i klassen brukar hon kuna ta en bunt med böcker och stå och dunka i bordet och skrika att vi ska vara tysta(Men det är lite roligt när hon gör det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runrun143 Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 min huvud lärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 min matte lärare.. hon är sjukt ful(har en enorm panna typ) och det enda hon gör är att skriva upp tal på tavlan från ett häfte som hon har snott från en annan lärare...sen brukar hon gå iväg...sen tvingar hon oss att göra typ 20 tal per lektion och det är inte alltid så enkelt om hon bara försvinner när man inte fattar nånting.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zettan Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 Matteläraren , en från Rumänien som tror att han e något och som tror att man blir rädd av honom när man kommer försent Spanskaläraren , När ja började högstadiet så fick han nytt jobb på min skola (han jobbade innan där ja gick i mellanstadiet) han e precis som matteläraren men när ja gick på mellanstadiet och rektorn hade slutat så trodde han att han plötsligt var rektor och höll på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 Ingen är sämst. Alla är bra i våran skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 17 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2007 Gympaläraren som pratar bort ca 40% av lektionen genom att berätta sin högst intressanta livsbiografi. <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 18 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2007 Gympaläraren som pratar bort ca 40% av lektionen genom att berätta sin högst intressanta livsbiografi. <.<Omfg, en sådan skulle jag vilja ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 Gympaläraren som pratar bort ca 40% av lektionen genom att berätta sin högst intressanta livsbiografi. <.< Jo har en sån också. >.< Men den värsta är ju en som heter lillemor (svenska lärare). Man måste fjäska för att få bra betyg. Annars får man typ bara G. ): Hon e jätte trevlig mot sina egna elever men när vi andra säger en mening på en lektion ord så börjar hon skälla på en. X.X Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.