Hoppa till innehåll

Vilken Är Din Sämsta Lärare?


sert219
 Dela

Rekommendera inlägg

Har haft en superbra vikarie nu i halva åttan och under halva nian. Dock kommer den ursprungaliga läraren tillbaka efter jul. Hennes betygkriterier är ungefär:

 

Killar = G/VG

Tjejer = VG/MVG

 

Var försenad på en av hennes lektioner i ca 2 minuter, och självklart blir man inte insläppt och får frånvaro. Har hänt flera gånger att tjejerna slinker in ungefär efter halva lektionen och får inte ens försenad ankomst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hm, på våran skola så är det nog, träslöjds läraren, han blir tokig bara för att man inte görr nått, sen så håller han på med tjejerna i klassen :lol:

exakt så är min huvudlärare!

 

Min syslöjds lärare skatear och känner Tony Hawk och Rodney Mullen.

PS. Det här var inte enligt tråden utan tvärtemot. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hm, på våran skola så är det nog, träslöjds läraren, han blir tokig bara för att man inte görr nått, sen så håller han på med tjejerna i klassen :lol:

exakt så är min huvudlärare!

 

Min syslöjds lärare skatear och känner Tony Hawk och Rodney Mullen.

PS. Det här var inte enligt tråden utan tvärtemot. :P

 

lika sant som att ja har tatt oskulden av en po***tjärna och min värsta lärare hade ja i 2 år:S ush alla hatade henne typ :meddum:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

min matte lärare.. hon är sjukt ful(har en enorm panna typ) och det enda hon gör är att skriva upp tal på tavlan från ett häfte som hon har snott från en annan lärare...sen brukar hon gå iväg...sen tvingar hon oss att göra typ 20 tal per lektion och det är inte alltid så enkelt om hon bara försvinner när man inte fattar nånting.. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Matteläraren , en från Rumänien som tror att han e något och som tror att man blir rädd av honom när man kommer försent

 

Spanskaläraren , När ja började högstadiet så fick han nytt jobb på min skola (han jobbade innan där ja gick i mellanstadiet) han e precis som matteläraren men när ja gick på mellanstadiet och rektorn hade slutat så trodde han att han plötsligt var rektor och höll på

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Apelsin

Gympaläraren som pratar bort ca 40% av lektionen genom att berätta sin högst intressanta livsbiografi. <.<

Jo har en sån också. >.<

 

Men den värsta är ju en som heter lillemor (svenska lärare). Man måste fjäska för att få bra betyg. Annars får man typ bara G. ):

Hon e jätte trevlig mot sina egna elever men när vi andra säger en mening på en lektion ord så börjar hon skälla på en. X.X

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...