JackGBG Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Asså vit ni jag gick in på GTS och där va det en som ville ha en spiritomb i lv 100 och jag hade en och jag fick en Shiny Milotic för den ASSÅ j*vlaR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Du tro inte du gjorde nåt bra.Han klonar och byter.Det gör jag med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax13 Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 klonar du?? hur gör man det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Han har en action replay <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Nej Man kan klona utan ar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Electivire Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 jag såg en film på youtube.com hur man clonar men det funka inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 (redigerat) jag såg en film på youtube.com hur man clonar men det funka inte Tror bara att det funkar på amrekanska verisonen... Redigerat 15 September 2007 av Emeraldlover Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 Kloningsfusket funkar säkert på PAL-versionen också, men de kan ha ändrat när pokemonen befinner sig på nätet och din spelkassett exakt. Det är nog enklare att klona om man sitter långt bort från accesspunken, för då tar det längre tid att ladda upp pokemonen, så dår har man mer tid på sig att stänga av spelet. Annars kan man lägga något över accesspunkten för att försämra signalerna och få samma effekt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 Han har en action replay <_<Jag har inte Ar.Då skulle ju jag kunna fånga den Pokemon jag ville ha.Eftersom det är svårt att klona på D/P för jag över från mitt Emerald (Där jag klonar). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 -_- Gah Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg