BeerIsGoodForYo Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Min huntard har nått 58 Och har tänkt att gå till outland snart, kanske väntar tills 59 men ja vet inte riktigt.. Men ja vill ha hjälp! var e bästa quest stället,Farm stället ja allting man behöver veta när man e i outland. Så kan ni ge mig tips osv? skulle vara riktigt tacksamt :D :lol: :P B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Det finns bara ett första ställe i början av Outland. Bara flyg dit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 (redigerat) Hellfire penisula först, Sen Zangermarash,Terokkar forest, Nagrand, Blade Edge mountains, Netherstorm, Shadowmoonvalley. Ett bra farm ställe är på Elemental plateau (krävs flying mount), och att grinda BloodElfs i netherstorm ( level 65) Redigerat 15 September 2007 av DraggO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 Hellfire penisula först, Sen Zangermarash, Nagrand, Blade Edge mountains, Netherstorm, Shadowmoonvalley. Ett bra farm ställe är på Elemental plateau (krävs flying mount), och att grinda BloodElfs i netherstorm ( level 65) Ta Terokkar Forest mellan Zangarmarsh och Nagrand. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 (redigerat) Glömde terokkar:P själv behövde jag inte äns gå till Shadowmoon valley innan jag va level 70, och det fanns fortfarande massa quest i Netherstorm. Redigerat 15 September 2007 av DraggO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 Bra farmställe är vid Void Ridge i hellfire där du farmar Primal Shadow vilket säljer för 30g Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 vänta inte me å dra dit! dra dit i lvl 58 det e värt det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Man får dubbel exp där på 58 så dra dit nu! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zepher Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Thrallmar, Hellfire Peninsula. Gratis FP dit från insidan av Black Portal. Man kan levla långt där. Men blir lång tråkigt att bara vara i ett ställe och bara får rep med en faction. Så gå till Zangarmash vid level 62/63. Finns massa quests i Hellfire, roligaste stället i hela spelet. Instancerna är sköna också. //Zepher Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 September 2007 Rapport Dela Skrivet 17 September 2007 Dra dit på 58, det kommer ta dig max två timmar att ta dig till 59 i Outlands :D Och som sagt, var i hellfire peninsula och hämta quests från Honor hold/Thrallmar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 dra till outlands NU, drog 58-60 på 5 timmar och då satt jag ändå och snacka med polaren bredvid och höll på med lite annat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg