Tingle Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Fire Emblem Radiant Dawn eller Baroque. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Just nu: Okami. Gillar detta spelet väldigt mycket, lite Zelda likt, men bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Just nu är det nog Zelda: Twilight Princess, började igår och är på första templets boss. SÅ j#vla kul har det varit hittils. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 ninja reflex just nu har bara två spel men shipade idag så jag ska ladda in massa spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Just nu är det nog Zelda: Twilight Princess, började igår och är på första templets boss. SÅ j#vla kul har det varit hittils. <3 Då är vi nog lika långt :P Jag klarade den bossen igår. Sen har jag inte spelat mer! Visst är det ett underbart spel ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 guitar hero 3 och mario and sonic att the olympic games dom är roliga :D Det andra är tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.