Kingdom Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 arm band iså fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Jag har ett smalt armband i silver (kommer inte ihåg vad det heter), sen har jag ofta svettband (endast svarta). Sen har jag massor av andra armband, sen har jag tumring i ren silver (ej äkta) sen har jag tre halsband. Allt detta bär jag samtidigt, dock inte alltid. Onödigt vetande: Om du har på din ring i cirka 10 år, utan att ta av den, sen om du tar av den kommer huden åka med och du kommer se skelett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 (redigerat) Har 1 nitarmband och 1 läderarmband. Använder det typ varje dag. Det är inga vassa nitar på den. Redigerat 11 November 2007 av IroN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 (redigerat) Onödigt vetande: Om du har på din ring i cirka 10 år, utan att ta av den, sen om du tar av den kommer huden åka med och du kommer se skelett. :lol: Som om köttet skulle försvinna bara för att huden gör det, och köttet är ju runt om skelettet. Redigerat 14 November 2007 av Eldapa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sert219 Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Jag har aldrig ring men kanske ska köpa en i guld bling bling styla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 28 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Jag har aldrig ring men kanske ska köpa en i guld bling bling styla. :huh: Din hiphop-gangsta! Ska nog önska mej ett svettband i julklapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Jag har aldrig ring men kanske ska köpa en i guld bling bling styla.Gangster alla kommer se upp till dig :) Har ett läderarmband Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Skitfult med smycken, sen är det också väldigt homosexuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Har ett träarmband från canarie-öarna som jag brukar använda. Sen så har jag ett sånt där stickat armband och en armbandskedja av silver (med grova länkar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.