mackson Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Med dina pengar så borde det ta typ 2 veckor max om du spelar 2-3 timmar om dagen. Och du började typ i augusti. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Det har inte med pengarna att göra hur bra stats man har... Noob! Han har ju redan 132K willows eller vad det nu var! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Det har inte med pengarna att göra hur bra stats man har... Noob! Han har ju redan 132K willows eller vad det nu var!Jo det har det pucko, 132k willows kostar typ, 4m?Jämfört med 40k magic logs som kostar 40m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 (redigerat) Ja, han har ju redan alla logs som behövs pucko! Det tar tid att trycka på Logs > Tinderbox > nästa ruta > logs... hela tiden! Speciellt om man ska göra det étthundratrettiotvå tusen gånger! Redigerat 18 November 2007 av Luxaxix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Ja, han har ju redan alla logs som behövs pucko! Det tar tid att trycka på Logs > Tinderbox > nästa ruta > logs... hela tiden! Speciellt om man ska göra det étthundratrettiotvå tusen gånger! Ja men när jag sa "Med dina pengar" menade jag att han ska köpa yews eller magics.Och jag vet nog hur jobbigt det är för jag är 99 firemaking, noob. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Det har inte med pengarna att göra hur bra stats man har... Noob! Han har ju redan 132K willows eller vad det nu var!Jo det har det pucko, 132k willows kostar typ, 4m?Jämfört med 40k magic logs som kostar 40m. jag spelar max 2timmar om dagen och jag har 30k maple kvar till 99firemaking-.- förlorade nyss 6mil så jag är på dålig humor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Strawberry1 Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Själv har man bara 5 mile kanske lite för er Members. Har inte orkat spändera någon tid på Runescape på längre, spelar kanske någon gång varje månade. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Själv har man bara 5 mile kanske lite för er Members. Har inte orkat spändera någon tid på Runescape på längre, spelar kanske någon gång varje månade. :) vad är ditt combat då om man får fråga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novacaine Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 http://picnic.ciao.com/uk/9410899.jpg vad sägs om mitt acc lol... så där många crackers finns det inte ens kvar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
reminell Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 (redigerat) 44k typ vill köpa en billig rune 2h sword eller full rune!! Redigerat 18 November 2007 av reminell Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Strawberry1 Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Själv har man bara 5 mile kanske lite för er Members. Har inte orkat spändera någon tid på Runescape på längre, spelar kanske någon gång varje månade. :) vad är ditt combat då om man får fråga? Min combat lvl är 79. hurså? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Själv har man bara 5 mile kanske lite för er Members. Har inte orkat spändera någon tid på Runescape på längre, spelar kanske någon gång varje månade. :) vad är ditt combat då om man får fråga? Min combat lvl är 79. hurså? :rolleyes: bara undrade trodde du hade 90+:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg