The Moose Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Kanske inte världens största nyhet men för er som vill veta så har Microsoft gått ut med två nya färger på Xbox 360's handkontroller. Ljusblå och rosa, själv tycker jag dem kunde satsat på något annat än att färglägga handkontroller men nu är det så. :P http://kotaku.com/gaming/new-360-controlle...irts-298957.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 WTF är den där längst upp >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 fyfan va sletna. den högst upp har ett litet tangentbord inbyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 (redigerat) Kommer också med Halo 3 färger, spartan och nåt annat, sedan kan man köpa svarta också, men det är gammalt... Om jag inte just köpt 2 nya vanliga vita skulle jag lätt köpt en ljusblå och en svart :) Redigerat 16 September 2007 av tysonayt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 16 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Ja den svart är rätt fräsig, dem andra är bara löjliga tycker jag. Men visst har ni hört om tangentbordet innan, det har ni väll sett förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Den gröna var rätt cool, fast den svarta Elite kontrollen tar nog priset trots allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 16 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 (redigerat) Den gröna var rätt cool, fast den svarta Elite kontrollen tar nog priset trots allt. Var ser du den gröna? Den är ljusblå väll hehe. Men ja den svarta är fräckast, blir nog en sån om man ska ha en ny. :P Redigerat 16 September 2007 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 17 September 2007 Rapport Dela Skrivet 17 September 2007 Jämför den med reklamen till vänster om bilden så kanske du ändrar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 17 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2007 Jämför den med reklamen till vänster om bilden så kanske du ändrar dig. "At today's Tokyo briefing, Microsoft showed off its new colored controllers: Black, Pink and Light Blue. I thought Light Blue was green. Looks greenish. Does that mean we'll one day see a light blue Xbox 360 or *gasp* a pink Xbox 360? One can only hope. Click over for pics of matching blouses holding the controllers. Hooray for color coordination!" Officiellt är den ju ljusblå, kan hålla med att den ser lite "greenish" ut. Hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 17 September 2007 Rapport Dela Skrivet 17 September 2007 Ja den svart är rätt fräsig, dem andra är bara löjliga tycker jag. Men visst har ni hört om tangentbordet innan, det har ni väll sett förut? mjo den har väl funnits i flera månader nu... svarta är seexy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 17 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2007 Tänkte själv köpa ett sånt litet tangentbord men Microsoft har en sån sjukt konstig regel på Live att man inte kan använda MSN om man inte är över 18. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 Ja dem 2 nya Halo kontrollerna heter Spartan och Covenant med Halo 3 tema. Ja och dom 2 nya Xbox 360 kontrollerna (Då inte Halo 3 kontrollerna) Skulle jag nog ha valt den med Tangenbord såklart. Men det duger med dena vita som jag har nu tills den gått sönder helt.. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.