Aircondition Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Jedi Academy och Outcast var otroliga när de kom och håller fortfarande. Ja, dom är bra, men bäst är dom väl ändå inte? Jo. Team Fortress 2 hör numera också till den listan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Halo 1 ligger bra till. Annars gillar jag pacman, men Warcraft 3 är också bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Halo 1 ligger bra till. Annars gillar jag pacman, men Warcraft 3 är också bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Öhh, dubbla inlägg? Jaja, Zero Wing är skönt som f*n. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Warcraft serierna och World of Warcraft absolut. Black and White är också ett jädrigt bra spel som aldrig kommer att glömmas bort. Samma ! :o Warcraft spelen (som jag spelat, dvs Wc II , Wc III och WoW. Har testat lite på Wc 1 med.) Gillar även Black and white 1 och 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Zelda Ocarina of time och FF II Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Ingen som sagt Kingdom Hearts än, Eller Castlevania Symphony of the night? Blir lite chockad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sundbornsgoif Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 cs och gta vice city eller gta san andreas på pc är bra. men på playstation tyvker jag nog fifa07 eller call of duty :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Ingen som sagt Kingdom Hearts än, Eller Castlevania Symphony of the night? Blir lite chockad. Oj, sorry. SOTN är ju såklart underbart, såsom alla Castlevania. Eller ja, nästan alla... Simons Quest är till exempel inte så bra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 (redigerat) Simons Quest ja. -There's only one way to do this game with the Power Glove. Redigerat 29 Oktober 2007 av nissling Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Bf 2 klart (= Worms 3D =D Cs Wow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 WC3 är ett av dom men jag gillar så många gamla så att jag inte orkar skriva fler :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg