Hoppa till innehåll

Klassens Clown

Scones

Rekommendera inlägg

• Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jag och en polare vart insläppt på en avstäng del av skolan kl typ 16:30 då alla skulle hem, där står alla våra skåp, (lösa på golvet, inte fast satta) så vi fick för oss att mublera om lite... lol, fattar ni? och sen så bytte vi nummer på skåpen så imorrn så kommer vi få så jä*la mkt sk!t fört så alla kommer minnas deta i flera veckor, det är sånt vi gör, sen lägger vi oss i ventilationerna(vet en vägg till dom via en gång på taket) och där bukar vi ligga och typp, ropa när någon kommer neranför "hjälp mig ut! jag sitterfast" det är skita roligt eftersom dom flesta typp börjar leta efter en :) ,sen så kan vi hitta på andra saker som att mixtra med vårat upprops system som är kopplat till en förstärkare som är ganska lätt att mixtra med, där brukade vi koppla in musik, typp rally, och hammerfall. så lärarna vart galna på våran skola, sen så tyckte dom att det var skoj, men vi fick inte göra det igen, lite tråkigt, vi är typp legender på min skola, alla lärare föraktar oss... vi rular... och Chihuahua vi har nog samma "problem" på lektionerna så skämtar jag altid och fortsätter meningarna som lärarna sagt med något sjukt, och när nogot som händer så skämtar jag altid om det eftersom man ska göra något roligt av det tråkiga tycker jag

Redigerat av Unirator
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag och en polare vart insläppt på en avstäng del av skolan kl typ 4:30 då alla skulle hem, där står alla våra skåp, (lösa på golvet, inte fast satta) så vi fick för oss att mublera om lite... lol, fattar ni? och sen så bytte vi nummer på skåpen så imorrn så kommer vi få så jä*la mkt sk!t fört så alla kommer minnas deta i flera veckor, det är sånt vi gör, sen lägger vi oss i ventilationerna(vet en vägg till dom via en gång på taket) och där bukar vi ligga och typp, ropa när någon kommer neranför "hjälp mig ut! jag sitterfast" det är skita roligt eftersom dom flesta typp börjar leta efter en :) ,sen så kan vi hitta på andra saker som att mixtra med vårat upprops system som är kopplat till en förstärkare som är ganska lätt att mixtra med, där brukade vi koppla in musik, typp rally, och hammerfall. så lärarna vart galna på våran skola, sen så tyckte dom att det var skoj, men vi fick inte göra det igen, lite tråkigt, vi är typp legender på min skola, alla lärare föraktar oss... vi rular... och Chihuahua vi har nog samma "problem" på lektionerna så skämtar jag altid och fortsätter meningarna som lärarna sagt med något sjukt, och när nogot som händer så skämtar jag altid om det eftersom man ska göra något roligt av det tråkiga tycker jag

slutar ni kl. 4.30 på natten??? men annars så var den grym!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...