Slasktratt Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Kanske inte clownen men den roligaste och den stökigaste tillsammans med några andra, som l´deltar i vårat gäng "Nötterna" !OBS! Läraren kom på namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 hehe den va bra popcorn du E verkligen klassens roligaste hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Vad är det för bra med att heta "nötterna"? <_< Jag tycker "grapefrukterna" är roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 (redigerat) jo men er fröken tycker väl att ni e en grupp nötter, asså utan hjärna... <_< Redigerat 9 Mars 2004 av Zorro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Joo, så klart!!!! En gång efter vi jag och en vän hade kastat ett äpple på tavlan frågade fröken klassen: Vad kallar man busar men inga hjärnor? Jag mummlade: Begåvade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Mina klasskompisar har alltför lite humor på sin fritid. Jag råkade säga att jag inte gillade kallt vatten till maten i skolan utan föredrog varmt vatten... låt säga att de flabbade ut totalt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Idag när jag skulle läsa en sak på engelska så översatte jag det istället! Hela klassen garva till och med jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 oj då va roligt!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Icke clown! Men visst, har väl bra humor, så vissa tycker jag är lustig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 (redigerat) jag och en polare vart insläppt på en avstäng del av skolan kl typ 16:30 då alla skulle hem, där står alla våra skåp, (lösa på golvet, inte fast satta) så vi fick för oss att mublera om lite... lol, fattar ni? och sen så bytte vi nummer på skåpen så imorrn så kommer vi få så jä*la mkt sk!t fört så alla kommer minnas deta i flera veckor, det är sånt vi gör, sen lägger vi oss i ventilationerna(vet en vägg till dom via en gång på taket) och där bukar vi ligga och typp, ropa när någon kommer neranför "hjälp mig ut! jag sitterfast" det är skita roligt eftersom dom flesta typp börjar leta efter en :) ,sen så kan vi hitta på andra saker som att mixtra med vårat upprops system som är kopplat till en förstärkare som är ganska lätt att mixtra med, där brukade vi koppla in musik, typp rally, och hammerfall. så lärarna vart galna på våran skola, sen så tyckte dom att det var skoj, men vi fick inte göra det igen, lite tråkigt, vi är typp legender på min skola, alla lärare föraktar oss... vi rular... och Chihuahua vi har nog samma "problem" på lektionerna så skämtar jag altid och fortsätter meningarna som lärarna sagt med något sjukt, och när nogot som händer så skämtar jag altid om det eftersom man ska göra något roligt av det tråkiga tycker jag Redigerat 10 Mars 2004 av Unirator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Ligger ni i ventilerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 jag och en polare vart insläppt på en avstäng del av skolan kl typ 4:30 då alla skulle hem, där står alla våra skåp, (lösa på golvet, inte fast satta) så vi fick för oss att mublera om lite... lol, fattar ni? och sen så bytte vi nummer på skåpen så imorrn så kommer vi få så jä*la mkt sk!t fört så alla kommer minnas deta i flera veckor, det är sånt vi gör, sen lägger vi oss i ventilationerna(vet en vägg till dom via en gång på taket) och där bukar vi ligga och typp, ropa när någon kommer neranför "hjälp mig ut! jag sitterfast" det är skita roligt eftersom dom flesta typp börjar leta efter en :) ,sen så kan vi hitta på andra saker som att mixtra med vårat upprops system som är kopplat till en förstärkare som är ganska lätt att mixtra med, där brukade vi koppla in musik, typp rally, och hammerfall. så lärarna vart galna på våran skola, sen så tyckte dom att det var skoj, men vi fick inte göra det igen, lite tråkigt, vi är typp legender på min skola, alla lärare föraktar oss... vi rular... och Chihuahua vi har nog samma "problem" på lektionerna så skämtar jag altid och fortsätter meningarna som lärarna sagt med något sjukt, och när nogot som händer så skämtar jag altid om det eftersom man ska göra något roligt av det tråkiga tycker jag slutar ni kl. 4.30 på natten??? men annars så var den grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.