ggdover Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 Tja! Jag unrar om man kan bränna xbox 360 spel till en skiva och sedan köra dem i boxen?? I sånna fall hur gör man?? vilka program använder man?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 Du kan använda vilket progarm du vill men du måste shipa ditt 360 och jag rekomenderar att du inte gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 Du kan använda vilket progarm du vill men du måste shipa ditt 360 och jag rekomenderar att du inte gör detvarför ska man inte göra det? kan den gå sönder eller vad? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 Japp det e en stor risk att xboxet går sönder så om du vill göra det så gör det på din egen risk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 Garantin försvinner också, dvs att förstör du den vilket det är stor risk till så får du varken någon ny Xbox 360 eller några tillgodo pengar, chippa/bränn inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 Om man inte e helt säker på att det inte händer något med 360 så kan man göra det men det e upp till var och en att göra det, jag skulle aldrig göra det med mitt 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 Det finns ingen som helst garanti till att det kommer hålla och fungera korrekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 Ne men ifall man e 1000000000% säker så kan man göra det men det e svårt val, för jag har shipat min vanliga Xbox och första gången så pajade det :( men andra gången funkade det och då fick jag en HD och ganska mycket spel och filmer för att min gamla Xbox gick sönder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Det är bäst och vänta till garantins slut isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Ja shippa ej! ditt Xbox kommer att bli mycket trögare. Det kan hända.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 19 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Tack för svaren!! Jag visste typ det men finns det något annat sätt man kan typ bara bränna det med ett specielt program på datan och sedan bara köra in en skiva i boxen och börja lira :gitarr: ?? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Jo om du har installerat det programet på din 360 men då måste du ändå shipa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.