ufomatte Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Hörde en klasskompis nämna nått om det, men är det bara på den engelksa verisionen? Nej om du tittar på Japanska verisionen av animen så e det en brud som har rösten till Naruto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Naruto: Rise of a Ninja är ett spel ni borde köpa, f*n eller inte spelar ingen roll. För den som vill ha japanskt tal kommer även det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Naruto: Rise of a Ninja är ett spel ni borde köpa, f*n eller inte spelar ingen roll. För den som vill ha japanskt tal kommer även det. Hmm. Den som vill ha japanskt tal kommer även att få det eller hur menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Jag tycker inte specielt om teknat animerat manga spel. om jag fick spelet hade jag kört de, fast köpa det är i mina ögon overkligt, (inget illa ment, bara vad jag tycker). Jag såg såklart lite på youtube om reviews och gameplay och det ser endå lovade ut i reviews, och i gameplay verkar de som man typ springa runt i nån stad (kanske städer?), och typ ta quests. iaf hur jag fick blicken på de. sedan ee striderna som på teken. fast lite ballare, lite som dragonballs :D om min uppfattning inte stämmer kan ni säga till vad spelet går ut på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 23 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Spelet handlar om animen del 1 - 80 :P det e skit roligt om man e fäst för serien allså :D Naruto: Rise of a Ninja är ett spel ni borde köpa, f*n eller inte spelar ingen roll. För den som vill ha japanskt tal kommer även det. Hmm. Den som vill ha japanskt tal kommer även att få det eller hur menar du? Det finns på Xbox live att hämta hem gratis :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Det finns bättre Naruto-spel än det här. Typ Naruto Shipuuden: Narutimate Accel. Visst, det har bara kommit ut i Japan, so what? För den som sett alla avsnitt (hittills) är det inte så kul att behöva gå tillbaka till gamla, tråkiga, outvecklade karaktärer. I tidigare nämnda spel kan man åtminstånde spela som Deidara, världens bästa karaktär. Synd bara att han har hunnit dött i mangan =( FANS AV ANIMEN BÖR INTE LÄSA DET DÄR SISTA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Spelet handlar om animen del 1 - 80 :P det e skit roligt om man e fäst för serien allså :D Naruto: Rise of a Ninja är ett spel ni borde köpa, f*n eller inte spelar ingen roll. För den som vill ha japanskt tal kommer även det. Hmm. Den som vill ha japanskt tal kommer även att få det eller hur menar du? Det finns på Xbox live att hämta hem gratis :D Får väll fixa hem det då. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Vet nån om dom kommer göra en PC-verision av det här spelet? Vill inte köpa ett 360 bara för Naruto Rise Of A Ninja och Halo 3 <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 (redigerat) nej, det är inget som är planerat iaf Redigerat 25 November 2007 av Arako Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Håller på att spela igenom det på Japanska nu! Tänk på att Rise of a Ninja är det enda spelet som är ett äventyr och fighting spel, medans alla andra naruto spel är fighting rakt igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.