mario Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Vet nån någon sida där man kan mäta en dators hastighet? jag vill veta för att jag vill se hur snabb skolans datorer är. OBS: MAN KAN INTE LADDA NER NÅTT KNAPPT ELLER KOLLA INSTÄLLNINGAR/EGENSKAPER! tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 bredbandshastighet eller datorhastighet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 gissar att han menar datorhastighet, om du går in på gamespot & väljer typ wow så finns det "can i run this game?", tryck där så kollar den hur bra dator du har, kräver java men jag tror att skolan har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 dxdiag i Windows visar info om datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Start>Kontrollpanel>System :P Fär satt den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 20 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2007 (redigerat) Jag kan inte använda java.. <_< usch o fy.. jag har bara hittat en massa sidor som kräver java o så. jag måste veta en sida som inte kräver det. tack endå för hjälpen. :rolleyes: Redigerat 20 September 2007 av mario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 20 September 2007 Rapport Dela Skrivet 20 September 2007 Jag kan inte använda java.. <_< usch o fy.. jag har bara hittat en massa sidor som kräver java o så. jag måste veta en sida som inte kräver det. tack endå för hjälpen. :rolleyes: varför laddar du bara inte ner java?? det är ju gratis ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 September 2007 Rapport Dela Skrivet 20 September 2007 men skolans datorer tilllåter ju inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 20 September 2007 Rapport Dela Skrivet 20 September 2007 Jag kan inte använda java.. <_< usch o fy.. jag har bara hittat en massa sidor som kräver java o så. jag måste veta en sida som inte kräver det. tack endå för hjälpen. :rolleyes: Har du testat de andra förslagen du fått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 20 September 2007 Rapport Dela Skrivet 20 September 2007 som epaaj sade öppna kör och använd Dxdiag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 21 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 lol ja. jag har själv hittat flera saker/sidor som söker igenom (som kräver java osv). btw, inte äns lärarna har fått installera lärdomsprogram. haha erkänn det Aehr3 h4åx40hr3h 0f7eh d0å0åå0m. :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 prova windows-ikonen+R och se om du kommer till kör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.