mario Skrivet 21 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 (redigerat) Blockad :( LAWL! me hunger after how bad these computerssesh areh. :angry: (är hungrig efter att veta hur dåliga dom här datorerna är) man måste ju typ översätta för att ni värka vara så petiga när det gäller regler här på fuska.se. exempel: jag så kallade, flodda i en thread som jag gjorde själv i spamforumet. jag säger bara r0000fl!! det är ju endå ett spamforum lite kul kan man väll få ha ibland. XD Redigerat 21 September 2007 av mario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 är det inte bara att fråga en dataansvarig? min skolas datorer har typ 30gig hårddisk & grafikkort integrerat i moderkortet :P eller vi fick nyss inte nya men hur dåliga dom är har jag inte kollat än, jag kan gå in på den här datorn & formatera C: om jag vill eftersom våra datorer har ingen säkerhet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 21 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 (redigerat) wååt! lux... aja.. men jag jobbar på det. och så vill jag kunna jämnföra dom här datorerna med datorerna på ett annat ställe som är typ lika blockade. en till bra anledning: kunskap är alldrig dåligt att ha, eller tjaaa... lol dom som vill vara dumma.. för dom är det nog rätt så farligt. men jag vill vara smart. :P Fler förslag någon? Redigerat 21 September 2007 av mario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 går det inte att kolla från bios eller nått sånt innan man bootar windows? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 21 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 Jag visste inget om det där innan. så nu har jag läst lite men nästan inte fattat nånting. är det då man trycker F9 när man sätter på datorn? eller vad man nu trycker. jag tänkte testa mig framm men sen ångra jag mig.. detta är ju en övervakad dator.. så jag kan bli bannad om jag fipplar för mycket. du får ge mig en liten instruktion för att jag vågar inte experimentera med datorn i ööh system läge 0.o? vet ej vad man skall kalla det lol. eller hmm.. dos föresten? men iaf som jag sa innan jag vill inte fippla runt så mycket, så jag inte kommer in på något som inte har med saken o' göra. så ja.. säg nu i tydliga detaljer vad jag ska göra. OBS!: och du skall veta vad som hännder. om du bara gissar.. det e okey om du gissar ja, men det måste du säga då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 jag har nästan aldrig vart i bios själv så jag vet inte^^ men det ska nog inte vara så svårt att hitta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 Starta anteckningar/notepad och skriv in "start dxdiag" eller "start dxdiag.exe" och spara som "hej.bat". Sen startar du bara filen. Det kan funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 22 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 Jag har testat det här hemma nu. och jag fick det att funka här iaf. så nu är det bara att testa om det inte är blockat. :D det ser jag värkligen framm emot. ;) Du har nog inte mer på lager kan jag tänka mig. så tack så mycket för hjälpen. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.