Wave Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Mejlade dem och frågade. Återkommer med svar senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 24 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Min klasskompis boka Halo 2 från webhallen och han fick spelet veckan efter realesen :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Va kasst.. Verkar som jag får nöja mig med standard då, om dom inte har några collectors kvar i butiken dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Shit happens! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 Fick svar idag. Enligt mejlet borde jag få spelet på releasedagen, det är ivägskickat nu också. Glad 25:e september allihop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 25 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 Vi alla kommer kanske vara borta från forumet ett litet tag framöver från och med imorgon ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 Risken finns ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 Får det från GAME imorgon bara att hämta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 25 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 Tror min dumpar ner på Ica Maci faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 Hemköp för mig, hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 Hemköp för mig, hehe. Inte direkt i brevlådan, hur e det alla har fått sitt väll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 29 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2007 Jag fick min på realesen!! Min legendary beställd från spelbutiken :D Min hjälm sitter som ett smäck i mitt rum :D Gillar alla themes och gamer pics som man fick med. Visste ni att man får med en jätte stor plansch om man köper legendary. Den är typ 1m hög med masterchief på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.