Gäst Denieru Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 Fick mitt Guitar Hero II när 360 var på lagning.Omfg, värre kan det inte vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 Men Webhallen brukar väll fungera bra i övrigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 9 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Har sett väldigt mycket klagåmål angående webhallen, dock så ser jag även gott om webhallen men inte alls lika mycket positivt som negativt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Har aldrig handlat där, kommer kanske aldrig göra det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 9 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Webhallen har nog bra priser men dålig levelering kanske man kan säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 Webhallen har nog bra priser men dålig levelering kanske man kan säga. Och CDON.COM har bra leverering men dyra priser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 10 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 Exakt. Aja jag tar ju den billigaste om det inte är så att det skiljer sig några kronor och man får bättre service. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.