SFrisk Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 Grymt spel, säkert det bästa i serien. Dock har det blivit uppskjutet till (förhoppningsvis) första kvartalet 2008 :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 23 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Nej? I mitten på november ska det släppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 (redigerat) jo, det är sant. Spelet är tyvärr uppskjutet. Ni får vi vänta minst två månader extra. Hade nästan anat detta, då man varken hört eller sett något sedan E3 2007, förutom två nya bilder som släpptes under Games Convention 07 i Leipzig. Detta kan dock ha fördelar, tro det eller ej. Dels, så tror jag att ännu fler lovande trailers kommer att släppas inom en snar framtid och dels hoppas jag på en demo innan 2008. Vi får se hur det går. Lite butter är jag såklart, men jag tror på Brothers in Arms: Hell's Highway, trots att det är uppskjutet nästan ett halvår. Alla lovande spel blir det förr eller senare, tyvärr. Redigerat 23 September 2007 av nacho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 23 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 *Självmord* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Suck -.-' September goes november goes 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 23 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Jaja, får väl klara mig med Assassin's Creed, Crysis och Snake sålänge. =P *Övertyga sig själv* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Hoppas att du vet att Assassin's Creed också har blivit uppskjutet. Dock bara PC verisionen. Spelet kommer till PC i början på 2008. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 23 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Well, jag har i alla fall lärt mig att inte lita på discshops releasedatum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Lugn. Det stod 16 november överallt. Iallafall där jag kollade: IGN, Gametrailers, GameReactor m.fl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 One of the most anticipated video games of the year comes to the Xbox 360 video game and entertainment system from Microsoft and the PLAYSTATION 3 computer entertainment system in November, and to PC in early 2008. Synd att göra dig besviken. Men som det ser ut kommer det inte att släppas till PC i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 (redigerat) Det var inte så jag menade, Frisk. Eftersom Aircondition sa att han inte kommer lita på Discshop i framtiden för att de skrev 16:e november, skrev jag att det stod samma sak överallt, och att Discshop inte var de ända som skrivit att det släpptes 16:e november. innan eftersom ingen visste om att det skulle bli försenat. Att det blev uppskjutet har jag vetat sedan igår. Gearbox har sagt att det inte är säkert att de kan hålla Q1 2008. Det var väl f*n vad lätt det ska vara och missuppfatta folk på den här sidan. Leder bara till en massa onödiga inlägg. Läs ordentligt nästa gång. Redigerat 24 September 2007 av nacho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 Haha, jaa det stämmer att det är lätt att missuppfatta folk. Men det gäller inte bara den här sidan. Det gäller hela tiden. Själv bryr jag mig inte så otroligt mycket omatt det blev uppskjutet till PC. Assassin's Creed ska nog helst spelas med en kontroll i soffan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.