Dolphin Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Det är kul men när man kör en utmaning och sätter nytt rekord då borde väl det komma ni på highscores?? nu kan jag inte ens regristrera några highscores! Konstigt, men statistiken uppdateras varje timme har jag för mig. Btw, undrar jag hur poängen i Ligans Ledare räknas, eftersom jag slog nya rekord (1a) och mina poäng är fortfarande likadana(de har gått minst 2 timmar). Förmodligen har någon slagit ett av dina rekord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 Nån som kan svara på min fråga? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 Det är kul men när man kör en utmaning och sätter nytt rekord då borde väl det komma ni på highscores?? nu kan jag inte ens regristrera några highscores! Konstigt, men statistiken uppdateras varje timme har jag för mig. Btw, undrar jag hur poängen i Ligans Ledare räknas, eftersom jag slog nya rekord (1a) och mina poäng är fortfarande likadana(de har gått minst 2 timmar). Förmodligen har någon slagit ett av dina rekord. Nej. Jag spelade inte ett ända spel efter jag skrev inlägget och nu är poängen 304. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 Kan man vinna fuskarmynt? Skulle vara roligt om några av de gammla spelen kom in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.