Gäst TheOracle Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 När jag ska starta Rise And Fall Civilizations at War så kommer det up en "Varnings ruta" som säger Your Video Card Does Not Suport Pixel Shaders.... Hur kan jag fixa detta P.S Inte min dator är hos en kompis min dator äger mycket mer :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 Dåligt grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 Asså.... Kan du svara nåt annat? Grafik Kortet är OKEJ dom färeslår f*n 1 MB grafik har 128 Mb såå daaa... Vet du hur jag kan fixa detta? INTE MIN DATOR BTW min har 1 gig grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 SVARA NÅN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 SVARA NÅN! E du helt skön i skaftet? Finns väll f*n inte datorer med 1gig grafik? Du vet ju inte ens vad du snackar om. Det är grafik kortet, det står ju för fasen på varnings rutan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 tycker det står klart och tydligt att hans dator inte klarar av rise and fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Om du har ett GeForce Go/MX kort så supportar den inte Pixel Shaders. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 Jag har f*n 768 MB GeForce kort så DAAAAAAAA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 (redigerat) pixelshader är typ som en codec vad jag har förstått, vissa grafikkort klara det inte men jag vet inte hur det är om vissa grafikkort behöver installera pixelshaders http://en.wikipedia.org/wiki/Pixel_shader där står en lista för vilka versioner av pixelshader olika grafikkort klarar av, kolla vad ditt spel kräver Redigerat 25 September 2007 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 Är det när du ska starta själva programmet eller är det då du ska starta ett spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.