Hoppa till innehåll

Ps3


Gäst sellak
 Dela

Rekommendera inlägg

Du kanske kan få en vanlig blu-ray spelare för över 10 000:- så om man jämför en vanliga blu-ray med PS3 så är PS3 ganska billigt.

 

Det är en billig blueray spelare men ingen billig spelmaskin. Det är i spelen ligger. Jag skiter i att det är en svinbra filmspelare i den om jag vill köra spel. Och jag kör hellre på hddvd och betalra midnre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det beror ju på, På ps3 får man,

Bra grafik

Bra spel

Bra filmer

Bra som en "minidator"

 

Och på 360 får man

Bra spel

Bra grafik

 

så därför väljer jag ps3.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Med ps3 får man.

Dåliga spel

Bra prestanda (väljer detta iställer för "grafik" då krafiken ligger mest i spelen)

Blu-ray

Helt ok online-läge

 

Med 360 får man:

Grymt många och bra spel

Bra prestande

Superbt Online-läge

HD-DVD går att köpa till

XBL Arcade

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Med ps3 får man.

Dåliga spel

Bra prestanda (väljer detta iställer för "grafik" då krafiken ligger mest i spelen)

Blu-ray

Helt ok online-läge

 

Med 360 får man:

Grymt många och bra spel

Bra prestande

Superbt Online-läge

HD-DVD går att köpa till

XBL Arcade

Till ps3 (om man har rätt model) så kan man även spela GRYMT MÅNGA OCH BRA ps2 spel och man får även gratis internet och onlinespelande.. Och även det j*vla grymma spelet Home.

(Och ps3 har visst skit ägande bra spel... Bara det att 360 kanske har Fler spel... De behöver inte betyda att ps3 har Dåliga...)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej okej, det stämmer det du säger. Jag var kanske klite orättvis i bedömningen. Men jag tycker inte att ps2 spel räknas som ps3 spel bara för att man kan spela dem på ps3.

 

Men det jag menar är att Ps3s bäste spel är NGS, vilket i stora drag endast är en protning från Ninja Gaiden som kom till original Xbox 2004. (Ninja Gaiden: Black 2005)

Det visar antingen hur otroligt bra spel Ninja Gaiden är eller hur dålig standard ps3 spel har.

 

Home däremot ser jag inget som helst sug efter. Habbo Hotel och Sims finns ju redan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag säger det igen det går inte att låta en från varje sida bedömma en konsoll. Man säger det som är bra med ens konsoll och skriver inte det dåliga för att den ska verka bättre oc hså säger man tvärtom om den andra konsollen.. Det blir aldrig nån rättvis bedömning.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Med ps3 får man.

Dåliga spel

Bra prestanda (väljer detta iställer för "grafik" då krafiken ligger mest i spelen)

Blu-ray

Helt ok online-läge

 

Med 360 får man:

Grymt många och bra spel

Bra prestande

Superbt Online-läge

HD-DVD går att köpa till

XBL Arcade

Till ps3 (om man har rätt model) så kan man även spela GRYMT MÅNGA OCH BRA ps2 spel och man får även gratis internet och onlinespelande.. Och även det j*vla grymma spelet Home.

(Och ps3 har visst skit ägande bra spel... Bara det att 360 kanske har Fler spel... De behöver inte betyda att ps3 har Dåliga...)

 

Home har man sett innan.

I Sims.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Med ps3 får man.

Bra spel

Bra prestanda (väljer detta iställer för "grafik" då krafiken ligger mest i spelen)

Blu-ray

Helt ok online-läge

Radio

En konsoll med bra fläktar, och sånt viktigt

 

Med 360 får man:

Grymt många och bra spel

Bra prestande

Superbt Online-läge

HD-DVD går att köpa till

XBL Arcade

 

Till ps3 (om man har rätt model) så kan man även spela GRYMT MÅNGA OCH BRA ps2 spel och man får även gratis internet och onlinespelande.. Och även det j*vla grymma spelet Home.

(Och ps3 har visst skit ägande bra spel... Bara det att 360 kanske har Fler spel... De behöver inte betyda att ps3 har Dåliga...)

 

Home har man sett innan.

I Sims.

 

 

Och det är mycket mer än vad jag skrivit vad man får med i ps3, Och det är väl uberdåligt att man kan köpa till HD-DVD, skulle det inte vara bättre om man fick med det i konsollen?

Och det ska inte bara va många spel, det ska vara BRA spel också!

Redigerat av InTech
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Med ps3 får man.

Bra spel

Bra prestanda (väljer detta iställer för "grafik" då krafiken ligger mest i spelen)

Blu-ray

Helt ok online-läge

Radio

En konsoll med bra fläktar, och sånt viktigt

 

Med 360 får man:

Grymt många och bra spel

Bra prestande

Superbt Online-läge

HD-DVD går att köpa till

XBL Arcade

 

Till ps3 (om man har rätt model) så kan man även spela GRYMT MÅNGA OCH BRA ps2 spel och man får även gratis internet och onlinespelande.. Och även det j*vla grymma spelet Home.

(Och ps3 har visst skit ägande bra spel... Bara det att 360 kanske har Fler spel... De behöver inte betyda att ps3 har Dåliga...)

Home har man sett innan.

I Sims.

 

 

Och det är mycket mer än vad jag skrivit vad man får med i ps3, Och det är väl uberdåligt att man kan köpa till HD-DVD, skulle det inte vara bättre om man fick med det i konsollen?

Och det ska inte bara va många spel, det ska vara BRA spel också!

 

haha aa xbox 360 har många spel då, men inte många bra?... haha

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej okej, det stämmer det du säger. Jag var kanske klite orättvis i bedömningen. Men jag tycker inte att ps2 spel räknas som ps3 spel bara för att man kan spela dem på ps3.

 

Men det jag menar är att Ps3s bäste spel är NGS, vilket i stora drag endast är en protning från Ninja Gaiden som kom till original Xbox 2004. (Ninja Gaiden: Black 2005)

Det visar antingen hur otroligt bra spel Ninja Gaiden är eller hur dålig standard ps3 spel har.

 

Home däremot ser jag inget som helst sug efter. Habbo Hotel och Sims finns ju redan.

Ps3 har grymt bra spel! Och fler kommer... Att ps3 inte har några spel är bara ren bullshit faktist :ph34r:

Och Habbo är ett småbarns communite som man blir lurad på pengar och sims är ett spel man bygger nåt hus och köper möbler till och typ "lever" ett liv. Precis som med Habbo

Men Home är så j*vla mycket mer än dom där skit spelen.!

De handlar inte om att "köpa möbler" hela tiden... Utan det handlar om att träffa andra spelare och kunna snacka med dom på ett mer levande sätt! Det har faktist med andra spel att göra... Inte typ nåt "gå på toaletten och sen gå och sova och sen jobba" spel. :)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Gäst SeriousSam

Vill ha ps3 men det är så j*vla dyrt

Jag har 2 frågor

1:Varför så dyrt?

2:Vart köper man det billigast?

för att sony snart inte har pengar kvar och försöker vinna pengar på otroligt dumma j*vlar som köper ett playstation skal med wii och 360 där inne.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

LOL, Sony är rikare än Nintendo. Och dem har väldigt mycket pengar. Och dom stoppar inte in en 360 och wii där, Dom stoppar i

Ps1

Ps2

Ps3

Wii

360

Ps3

Blu - Ray

Och mycket mycket mer!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...