Hoppa till innehåll

Ps3

Gäst sellak

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Laak lek inte nu!

Påstår du att blu-ray spelaren inte är bra?

Jag kan säga blu-ray spelaren är visst bra.

Och det är inte skitsnack för att priset sitter faktist på blu-ray spelaren som du vet är blu-ray spelarna väldigt dyra vare sig dom är bra elr inte!

Det är en stor skillnad på "inte så bra som alla påstår" och "inte bra" läs för i h*lvete vad jag skriver innan du kommer med idiotiska frågor som du redan skulle fått svar på om du hade ansträngt dig till att läsa mitt inlägg!

Och du som ska rätta alla i stavningen med "blu", det stavas faktiskt och inte faktist.

Det jag menar är att blu-ray spelaren är inte en av de bästa och är stort överskattad och det är f*n i mig inte bara den som gör PS3 så "dyr". Många tror att det är en bra blu-ray spelare i maskinen, en sådan som kostar 10.000 SEK.

Ett stavfel <_<

Ska du dö elr?

Asså det är skillnad när nån skriva blu-ray fel på 4 meningar och sen skriva faktiskt fel på 1 mening!

Jag sa inte BARA den som gör så den är dyr men du kanske har missförståt inlägget men om du hade ansträngt dig att läsa dom tidigare inläggen så kanske du inte hade missuppfattat det!

Redigerat av ArsenalGeek
  • Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Det beror ju på, På ps3 får man,

Bra grafik

Bra spel

Bra filmer

Bra som en "minidator"

Och på 360 får man

Bra spel

Bra grafik

så därför väljer jag ps3.

"Bra filmer", vad f*n är det för plus med PS3, filmerna är de samma till Xbox 360 och PS3, ingen skillnad vilken du spelar upp de på.

Xbox Live är dessutom ett online community som lever, min polare har en PS3, inget fel på spelen enligt mig men att hitta någon online att spela mot som inte är en liten skitunge med pipröst osm skriker kan ta en halvtimme.

Live har också skitungar som skriker men fortfarande bra mycket fler seriösa spelare.

Gäst Denieru
Skrivet

Laak lek inte nu!

Påstår du att blu-ray spelaren inte är bra?

Jag kan säga blu-ray spelaren är visst bra.

Och det är inte skitsnack för att priset sitter faktist på blu-ray spelaren som du vet är blu-ray spelarna väldigt dyra vare sig dom är bra elr inte!

Det är en stor skillnad på "inte så bra som alla påstår" och "inte bra" läs för i h*lvete vad jag skriver innan du kommer med idiotiska frågor som du redan skulle fått svar på om du hade ansträngt dig till att läsa mitt inlägg!

Och du som ska rätta alla i stavningen med "blu", det stavas faktiskt och inte faktist.

Det jag menar är att blu-ray spelaren är inte en av de bästa och är stort överskattad och det är f*n i mig inte bara den som gör PS3 så "dyr". Många tror att det är en bra blu-ray spelare i maskinen, en sådan som kostar 10.000 SEK.

Ett stavfel <_<

Ska du dö elr?

Asså det är skillnad när nån skriva blu-ray fel på 4 meningar och sen skriva faktiskt fel på 1 mening!

Jag sa inte BARA den som gör så den är dyr men du kanske har missförståt inlägget men om du hade ansträngt dig att läsa dom tidigare inläggen så kanske du inte hade missuppfattat det!

Det är lika idiotiskt ändå.

Jag har inte missuppfattat ett j*vla skit, ni har tydligt skrivit att det är p.g.a blu-ray som PS3'n är så dyr (om man kan kalla den dyr), och det kan man inte uppfatta som något annat än att ni enbart menar att blu-ray gör maskinen dyr.

Du kanske ska läsa igenom dina egna inlägg:

Vi har redan sagt det 1000 ggr priset är pga av Blu-ray spelaren!
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...